klein buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mano82, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben nu 26 weken ver en alles verloopt goed. Wel heb ik het gevoel dat m'n buikje niet echt 'groeit'. Mensen om me heen verwonderen zich soms dat ik al zo ver ben en slechts een klein buikje heb. Ik ben dan wel vrij groot en een beetje slank van gestalte maartoch, het is niet zo fijn om van anderen te horen dat ze denken dat ik veel minder ver ben.
    Zijn er nog meiden bij wie hun buikje nog vrij klein was bij 6 maanden?

2. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Ik kon op een gegeven moment zelf wel mijn buik zien, maar er zijn mensen die ook bij negen maanden niet konden zien aan me dat ik zwanger was. :( :( :( (ok, in winterjas, maar dan nog!)
    Heel vervelend!
    Ik hoop dat je snel een mooie buik gaat krijgen!

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    He meis, ik had precies hetzelfde. Maar precies na die 26 weken heeft me buikkie een groeispurt gehad! ;)
    Nu zie je het wel! hihi

4. Milamou

Milamou Lid

1 aug 2007
    17
    0
    0
    receptioniste
    Haarlem
    iedere vrouw is anders en elke baby ook.
    Het betekent niet per definitie dat je baby kleiner is dan normaal.
    Ik heb pcies hetzelfde ben nu 32,5 week n heb een erg compact buikje zoals de verloskundige het noemt.Ik ben 1.74 dus niet klein en woog voor de zwangerschap 59 kilo.
    Heb met 28,5 week een groeiecho gehad en daaruit bleek dat alles perfect in orde was.
    Bekijk het van de positieve kant zou ik zeggen:D sneller in vorm na de bevalling.
    En de vk zei tgn mij dat als j n lange buik heb ,het anders toont,en dus kleiner lijkt.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik had met 26 weken ook nog bijna geen buik.
    Maar met 30/31 weken is mn buik ineens gaan groeien!

Deel Deze Pagina