Hallo Allen, in december gestopt met de pil! januari ongi geworden. Februari heeeeel klein beetje bloed verlies. 14feb een test gedaan en heeel vaag streepje (wij hadden zoiets van dat is een aanwijzing waar de streep moet komen te staan als het wel prijs is) 2 weken irritant gevoel in mijn buik en laatste dagen een heel misselijk gevoel als ik iets ruik zoals soep, als ik voorbij een bakker loop enzo... ik dacht zal inbeelding zijn enzo. dus 2 maart getest: Positief! ik kan het echt nog steeds niet geloven! mag vanavond pas naar de dokter (spreekuur vanaf half 7) voor een bloedtest dus echt zeker weet ik het waarschijnlijk pas morgen! ben echt super benieuwd... durf het nog niet goed te geloven
zonet naar de dokter geweest. bloed laten afnemen. morgen tussen 19u en 20u weet ik het zeker! zou het kunnen dat ik nu al last heb van geuren ed? zodra ik iets ruik zoals soep en bloemkool draait mijn maag om...
yep dat kan, heb ik ook, ik kan geen koffie, olijven, etc ruiken, gek he? haha geniet er van liefs kim
over 10 dagen ga ik voor de eerste echo! dit is op maandag 17 maart! ben zo benieuwd. volgens de dokter was het van de eerste x prijs. want ben nu al 8 weken dus dan is het van januari, en ben in december gestopt met de pil echt spannend allemaal.