heyyyyyyyyy meiden ik mag eindelijk komen melden dat ik zwanger ben vorige maand een vmk gehad helaas door de onderzoeken en alles zijn we er helemaal niet meer mee bezig geweest om zwanger te raken ook hebben we maar 1 weekend geklust omdat mn vriend 14 dagen van huis was ivm werk en omdat ik zat met mijn bloeding verder niet meer over nagedacht en rustig afgewacht op mn ongi vanmorgen voor de gein een testje gedaan en 2 strepen ik net weer een testje gedaan en weer 2 strepen ik mag het nu gaan geloven WE ZIJN ZWANGER ! verder voel ik me niet anders dan normaal
Hee Twigger... Gefeliciteerd meis! Zo zie je toch maar weer he... wees er niet mee bezig.. en poef zwanger! ))))
hey lieverds dank jullie voor jullie lieve woordjes en ja ben je er maanden druk mee gebeurd er niks denk je er niet overna ben je ineens zwanger hahahah ik stond zoooooooooooo raar te kijken toen ik die posi test in mn handen had dacht dat is echt onmogelijk daarna snel weer een test en vamorgen weer en ja hoor hartstikke zwanger