Sinds een week is civan elke nacht 3 x wakker, 2 x daarvan wachten we even af en dan stop hy vanzelf met huilen en slaapt door.[hij huilt dan niet zo hard] en 1x daarvan huild hij hard en dan zitten we 30/45 min aan zijn bed en dan slaap hij weer dit is elke nacht zo, hij gaat ook best moeilijk naar bed dit heeft hij eigenlijk nooit gehad. ik weet echt niet waar dit aan ligt? heeft iemand hier ook ervaring mee? en heeft misschien tips?
Rond de leeftijd van anderhalf jaar komen er vaak nachtmerrie's voor en wordt de verlatingsangst weer wat groter... Ik denk niet dat er echt tips zijn, het is gewoon weer even een rotte periode waar je door heen moet. Succes meid!
Is hij soms verkouden? Fenneke heeft dit nu ook al 2 dagen en zij wordt wakker omdat haar neusje dicht zit.
dit gebeurd hier al langer dan 3 weken! en niet drie keer maar 5 of 6 keer word ze ook huilend wakker een klein beetje drinken en ze slaapt weer verder laten huilen heeft geen zit want ze krijst de hele boel bij elkaar en gewoon smorgens om 6 uur wakker zijn he! heb ook niet echt tips.... lees d4eze ff mee misschien komt de gouden tip voorbij!
Misschien door de kou? Veel kindjes worden wakker omdat ze het koud hebben! En de afgelopen week is het ook wel inene heel koud geworden! Vooral snachts! kus miek
Hier hetzelfde sinds hij 8 maand is. Geen idee wat doorslapen betekent Ik ben gestopt met diksap geven dat scheelt voor Quinna l heel veel ( krijgt hij snachts de buikkrampen van) Ik moet zeggen dat het sowieso de laatste maand al wat beter gaat. Ik heb geen antwoord of gouden tip. Het is nou eenmaal zo (helaas) Gelukkig wordt hij nu wel 'pas'om 7 uur wakker.
Stijn word ook al 1,5 week meerdere malen schreeuwend per nacht wakker en wil dan ook niks meer, vannacht hebben we weer 3 uur met hem op gezeten Ik dacht eerst dat het een te kort aan eten was wat hij overdag kreeg omdat hij aan het begin na een flesje melk meteen weer in slaap viel dus ik geef hem nu wat meer eten maar helaas heeft dat niet geholpen Dus we denken nu dat het zijn tandjes zijn omdat het cb zei dat het niet lang meer zou duren maar zelf lijkt het me sterk want ik mag nog alles in zijn mondje en het lijkt geen pijn te doen. We zijn hier ondertussen gebroken dus ik hoop hier dat het snel weer over gaat. Ik hoop dat hier ook wat tips komen
bedankt voor jullie reacties! maud77: nee hij is niet verkouden.hij is helemaal niet ziek ofzo, meestal huilt hij ook alleen maar snachts als hij ziek is.
Hier ook zo eentje (14 maanden)! Voorheen altijd lekker doorslapen.....wordt nu regelmatig huilend/krijsend wakker. Troosten helpt niet echt. Een klein flesje met warme melk krijgt haar meestal weer snel rustig. Ook veel huilen in haar slaap. Zooo zielig! Vraag me af of het wel goed is om een klein flesje melk in haar bedje te geven, maar het helpt goed en dat vind ik heel belangrijk. Zo sneu als ze zo over hun toeren raken.....
aan kou d8 ik ook al aan maar ze heef teen pyjama aan slaapzak en een deken over als het da nog al koud heefT? wat heeft jullie kindje snachts aan dan?
aan kou d8 ik ook al aan maar ze heef teen pyjama aan slaapzak en een deken over als het da nog al koud heefT? wat heeft jullie kindje snachts aan dan?