He iedereen, Mijn vraagje was: welke verzorgingsproducten gebruik jij voor de baby? Nustela, Zwitsal, Nivea,...? (zeep, creme, olie,..) Want ik heb echt geen idee wat nu de beste productjes zijn voor een babyhuidje!
Ik heb nog helemaal niks. Ik denk wat Zwitsal (voor het typisch Nederlandse geurtje), doekjes van Pampers (ze verkopen geen Zwitsal in Duitsland) en nog wat van Weleda. Of misschien wel iets Duits. Ik weet het nog niet hoor. Misschien heeft iemand idd tips?
Zwitsal goedemorgen Haarlotion (gekregen en is wel erg lekker eigenlijk) Natusan Bedtime Bath en Bedtime Wash (badolie en om te wassen) Natusan baby olie (nat insmeren na het badderen voor haar droge huid) en dat is het eigenlijk. Ik heb nog staan: Zwitsal schuimbad (lijkt me wel lekker, maar als ze s avonds in bad gaat -altijd dus- dan vind ik de bedtime lijn beter) Verder nog natusan bedtime bodylotion (we gebruiken de olie) En nog een aantal flessen van hetgeen ik al gebruik.
Gebruik Weleda. Is zonder chemische/synthetische ingredienten en niet getest op dieren. Heb: billenbalsem, haar en body shampoo, iedere dag olie, welterustenbad, cremebad. Gebruik het ook wel voor mezelf trouwens.
Ik heb nu alles van Zwitsal, mocht dat bevallen (geen uitslag enz) dan blijf ik dat gebruiken, vind het erg lekker ruiken
Wij hebben alles van Zwitsal, ruikt erg lekker en Milan krijgt hier geen uitslag ofzo van. Bevalt dus prima!
ik ga wedela gebruiken.ik heb ook zwitsal gehad maar dat ga ik niet gebruiken(een van de merken die nog steeds op dieren getest worden)
Voor in het badje: Zemelen-badje van Kruidvat. Dat schijnt heel goed te zijn, ook voor exceem, waterpokken enzo, tip van een vriendin. Ruikt best lekker en zeer zacht voor de huid. (ik verwacht geen probleemhuid, maar toch....) Verder geen idee, Natusan Bedtime Lavendel vind ik wel een "volwassen" geurtje hebben en ik denk dat ik beeb lekker 's ochtends badder voorlopig. Dus dan Zwitsal voor erbij. haarlotion enzo. Géén zwitsal billendoekjes hier, maar van pampers, want straks ga ik dat lekkere zwitsalgeurtje associeren met poepbroeken
ja wedela ik helemaal natuurlijk niets geen conserverings middelen enzo heerlijk idee vind ik dat voor die kleine
Alles van Weleda. Is prijzig, maar erg fijn en idd niet op dieren getest. Ik heb van de apotheek wat proefjes gekregen, daar red ik het de eerste weken wel mee en heb verder de hele Weledalijn op m'n verlanglijstje staan. Krijg ik tenminste (hopelijk) niet 20.000 kleertjes maat 50...