Hallo allemaal, Sinds vorige donderdag weten we dat we zwanger zijn door een positieve zwangerchapstest! We waren net geen jaar 'aan't proberen'. Volgende dinsdag moet ik de eerste keer bij de gynaecoloog. Maar soms twijfel ik. Ik ben al anderhalve week overtijd, soms heb ik het gevoel in mijn onderbuik alsof ik mijn maandstonden ga krijgen. Ondanks de positieve test zal ik toch blij als na bloedonderzoek blijkt dat ik ook genoeg zwangerschaphormoon heb. Ik heb donderdagmorgen een bloedproef en in het beste geval weet ik dan vrijdag de uitslag. Ik houd jullie op de hoogte! Siegie
Bedankt! Ik ben dit weekend als een gek naar alle mogelijke info (en zo ook op dit forum terecht gekomen). En het kan dus echt ... soms weet je gewoon teveel. En zie je door de bomen het bos niet meer. Maar nu kan ik raad vragen aan jullie en mijn zwangerschap vergelijken. Ik kan niet wachten tot dinsdag, eerste keer bij gynaecoloog. Doet men dan al een echo (5weken ver)? Is er al iets te zien? Dit is zo spannend! Al de info en jullie verhalen heeft me wel idee wat er me te wachten staat, maar elke zwangerschap is anders (zegt men) dus zal er waarschijnlijk toch nog veel onverwachts gebeuren en het meemaken is toch wel wat anders dan het lezen hé! Betrap me er op dat ik soms mijn buik sta te aaien .
gefeliciteerd... met 5 weken kunnen ze zien of het is ingenesteld.. ik heb ook een echo gehad met 5 weken en je zag eigenlijk een erwtje hihi.. succes meis..
Hoi Siegie, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt (dat heb ik ook!) maar probeer je niet te druk te maken..en er een beetje van te genieten..het is nl iets heel bijzonders! Succes met het bloedprikken en natuurlijk met de uitslag! laat je nog even weten hoe het gegaan is? xxx claudia