Hoi dames, Ik ben officieel nog niet eens overtijd, maar weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben (foto's in mijn album). Ik had een vroege eisprong, dag 9 of 10 al. Maar ik kan nog steeds niet geloven dat het echt zo is.....Heb vandaag voor over 4 weken een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik voel wel wat in mijn buik, maar heb nog niet echt opvallende kwaaltjes. Wie heeft dat nog meer? Ik voel me nog niet echt zwanger en durf niet heel blij te zijn (kans op een mk is nog aanwezig)
Ik zou nooit testen voor mijn nod... waarom niet? Omdat de kans op een mk voor week 4 heel groot is en het best vaak voorkomt dat mensen een mk krijgen , en dat ze denken dat ze gewoon ongesteld zijn geworden. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, maar hou er wel rekening mee! Een voorzichtige felicitatie!
Heb ook getest en bleek ook 3 weken en 3 dagen, dacht zelf 4 weken... Bij mij is ook alles goed gegaan tot nu toe dus het kan ook goed gaan! Geniet ervan en natuurlijk gefeliciteerd meid!
Ik heb met 3 weken positief getest en zie banner ; ) Laat je niet gek maken, je hebt het toch niet zelf in de hand. Fijne zwangerschap toegewenst
Meid het kan na je NOD net zo goed misgaan, dus geniet ervan he! Ik heb ook veel te vroeg getest en gaat nog steeds goed... Veel liefs
De kans dat het voor je nod misgaat is aanzienlijk groter hoor dames.. En natuurlijk gaan we van het beste uit. Maar zo gek is het dus niet om daar rekening mee te houden. Een vriendin van mij heeft nl precies hetzelfde gehad een week geleden. Heel vroeg positief getest en een hele vroege mk gehad. En dat is dus bij 33 procent van de zwangerschappen zo.
Heb ook getest en bleek ook 3 weken en 3 dagen, dacht zelf 4 weken... Bij mij is ook alles goed gegaan tot nu toe dus het kan ook goed gaan! Geniet ervan en natuurlijk gefeliciteerd meid!
Hoi meid gefeliciteerd hoor! Het kan ALTIJD mis gaan of het voor of na je nod is....mijn zus heeft met 16 wkn een miskraam gehad. Niet naar luisteren gewoon blij zijn en alles op je af laten komen en genieten anders verpest het alles. Bij mij zat mn schoonma de hele tijd dat het mis kon gaan en dat wil je gewoon niet horen als je 6 wkn zwanger bent (toen in mijn geval dan).
ik geloof het nog steeds niet haha.. al begint mijn buik nu toch wel tekenen te vertonen die ik niet kan ontkennen. ik teste een dag voor mijn NOD positief..
Hoi dames, Bedankt voor de lieve reacties! Ik ga er zeker van proberen te genieten! De reden dat ik zo vroeg testte is, dat ik dacht ongi te worden (had roze afscheiding). Na de eerste 2 rondes mezelf gek te hebben gemaakt dacht ik, laat ik nu maar testen, dan zie ik dat ik niet zwanger ben en kan ik gewoon door naar de volgende ronde. En wat bleek, wel zwanger dus! Nogmaals bedankt voor de reacties, liefs Nadja
Hier ook met 3 weken 1 dag positief getest, ook al had ik al drie keer een miskraam gehad. Ik voelde gewoon dat het alweer raak was! En zie mijn banner Gefeliciteerd en nu vooral genieten! Probeer niet te veel te denken dat het fout kan gaan. Als dat gebeurt is het een beslissing van de natuur en kun je daar helemaal niets aan veranderen! NU ben je ZWANGER! Knuffel dootje
ik teste ook voor me nod positief geloof dat t toen 3 weken 5 dagen was en kijk ben nog steeds zwanger probeer je niet te druk te maken gebruik die extra dagen om lekker extra te genieten
Dat heb ik dus ook! Ik heb getest toen ik 5,5 weken zwanger was, afgelopen zondag dus. We hebben twee testen gedaan, mijn man heeft meegekeken, maar ik kan het gewoon niet geloven, en ik kan gewoon niet blij zijn nog. Ik ben zo bang dat het misgaat... Daarom wil ik het ook nog niet aan mijn familie vertellen. Mijn schoonouders zouden er zo blij mee zijn, maar ik ben bang dat ik ze blij maak met een dooie mus. Stom he, want ik zou het ze ook graag willen vertellen als het misgaat. Ook voel ik nu felle zeurende steken in mijn buik, onder rechts, die erger worden als ik een onverwachte beweging maak en zeuren als ik zit of lig. Wat zou dat nou weer zijn? Nou ja, ik ga hard mijn best doen om te genieten, wij wilden zo graag een kindje en waren er al zo lang mee bezig! En je moet in je achterhoofd houden (probeer ik ook...) dat het meestal goed gaat en dat het voor je kindje beter is als je niet gestrest bent!