uhm...lijkt mij nog vrij nutteloos...je kan niet dezelfde dag dat je stopt met de pil meteen zwanger worden...er moet eerst een eisprong komen en dat is niet a la minute na het stoppen met de pil... dus ik zou er nog even mee wachten
ja dat heb ik gehad ja... Allen ben het beetje kwijt wanneer ik eventueal HGC in me urine met zo`n test kan zien
ik zou eerst je volgende menstruatie afwachten, als die uitblijft kan je altijd nog testen maar op 1 dag stoppen met de pil en dan gelijk testen, waarom? dan heb je toch nog geen/weinig kans zwanger te zijn?
de pil is ervoor bedoled dat je niet zwanger raakt. dus als je vandaag gestopt bent lijkt me niet dat je zwanger bent ander heeft de pil ook niet gewerkt.
Je schrijft een uur eerder dat je de zorg van je zoontje even uit handen hebt gegeven omdat je je zo slecht voelt nogsteeds en zo'n ongelooflijk zware zwangerschap en bevalling hebt gehad. Wat ik ook echt wel geloof hoor..maar waarom stop je dan in ***snaam met de pil....? Als je je zo voelt, is het niet echt verstandig om al aan een tweede te denken lijkt me toch?
Adem in adem uit! Denk om de bloeddruk Maar even terug op topic. Een test is in mijn ogen echt super zinloos nu omdat je als het goed is geen ei sprong heb als je de pil netjes slikt. En als jij nu nog geen tweede wil zou ik toch denk ik maar eens hard na gaan denken over een anti conceptie manier.
uhmmz ja ik vraag me dan ook af waarom je stopt met de pil als je al zo zware bevalling heb gehad en nog aan het bij komen ben en je je zoontje al 2 nachten bij je moeder heb logeren kijk ik heb een postnatale depressie over gehouden aan alles wat voor me zwangerschap en in de zwangerschap is gebeurd maar ik moet nu niet denken aan een 2de misschien daar ens over hebben of je dat niet heb ? ik slaap al sinds februari 2008 maar 2 a 3 uurtjes per nacht dus weet wel wat het is. als ik jou was zou ik niet eens nadenken nu over een 2de ik ben blij dat ik gister een spiraaltje heb laten plaatsen
Gaat het wel goed met je? Je zit aan de sederende medicatie om te kunnen slapen, je hebt evenwichtsstoormissen, je denkt aan een postnatale depressie en je denkt na 1 uur gestop te zijn met de pil al zwanger te kunnen zijn? Euh, misschien toch even met een hulpverlener praten
ik heb ook medicatie voor me depressie 2 soorte maar mot echt niet aan een 2de denken ben blij dat de medicijn helpt pff ik snap je echt niet