Hoi meiden, Ik kan het eigenlijk nog niet geloven maar het is echt zo ! IK BEN ZWANGER ! In de 2e ronde. Ongelofelijk zeg Maar nu gaat me de angst bekruipen.... Hopen dat mn zwangerschap goed zal verlopen,hopen dat het straks allemaal wel lukt met de kleine,etc. Zijn er meerdre die dat hebben ? Maar ik probeer er van te genieten. Liefs Tries
ten eerste van harte gefeliciteerd! Ik geloof dat IEDERE moeder zich zorgen maakt. Ik had het in mijn eerste trimester en een deel van mn 2e trimester héél erg. Het is nu iets minder. je kan niets anders doen dan gezond leven. De rest is buiten je macht. Geniet ervan!
Gefeliciteerd meis! En die zorgen zie zijn normaal hoor. Ik begin ook nu pas meer vertrouwen te hebben dat alles goed gaat komen. Hoe moeilijk het ook is, probeer ervan te genieten, het gaat zo snel allemaal.
Gefeliciteerd meissie! En die zorgen...die heb ik ook, ik ben nu pas 4 weken en 3 dagen en bij elke kramp denk ik van ohoh. Maar probeer me er niet druk om te maken geniet er van meid
Gefeliciteerd. Heb je al ergens last van? Ik ben nu 4 weken en 4 dagen. Voel echt nog helemaal niks.... Jij?