Ik kan het nog steeds niet geloven

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door little angel, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,
    Ik ben Evy, 25 jaar en ik ben net met mijn vriend Cliff 31 jaar zwanger.
    Na 4 maand is het zover! :)
    Eigenlijk totaal onverwachts nog want ik heb een cyclus van 28 dan 30 en dan 29 dagen.
    Dus wanneer ik juist ongi moest worden wist ik niet dus voor de zekerheid pas op de 30ste dag een testje in de ochtend gedaan.
    Voor we moesten gaan werken dus in alle haast eens vluch van ver naar de test gekeken en zag maar 1 streepje dus riep ik naar mijn vriend, tis niets hé.
    'S avonds komen we thuis en hij laat de hond buiten en de test lag er nog en ik wil hem wegsmijten maar toch kijk ik er even naar en zie ik daar toch een heel licht streepje maar wel degelijk een streepje.
    Ik nog niets tegen mijn vriend gezegd want ik wist niet goed wat ik er moest van verwachten. De dag erna op dit forum wat zitten rondneuzen en ze zeggen een streep is een streep hé :p . Dus oner de middag snel naar de carrefour en een testje halen en direct gedaan. Terug een licht streepje maar toch al iets donkerder dus begon ik al wat te springen maar was er nog niet gerust in. Deze morgen nog een testje gedaan en ja hoor een goed streepje nu, nog niet te donker maar al goed zichtbaar!
    Dus na mijn eerste teleurstelling toch nog zwanger omdat ik niet goed gekeken had. Vanavond mag ik bij de dokter voor een bloedtest!
    Ik ben heel gelukkig loop al drie dagen met een big :D op mijn gezicht :whistle: maar kan het langs een kant nog niet goed geloven en besef het nog niet 100% dat we deze maand wel geluk \:D/ hebben en zwanger zijn :baby: !
    Ik heb bijna geen kwaaltje behalve mijn aders al goed zichtbaar op mijn (.)(.) en ze zijno ook gevoelig, voor de rest voel ik me op en top.
    Aja veel plasjes doen ook!
    Veel succes voor iedereen :thumup:

2. Gefeliciteerd!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gefeli meis geniet ervan!

5. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    supper meid genieten he !

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!

7. Jill79

Jill79 Lid

14 feb 2009
    17
    0
    0
    Gefeliciteerd,
    wij hebben vrijdag de test gedaan! :D
    Ik liep al ong 2 weken met pijnlijke borsten! en sinds een week veeeel plassen! De test bevestigde dus dat we ook zwanger zijn :whistle:

Geniet ervan!

8. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Veel succes

9. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina