Hoi meiden Ook ik mag me hier nu melden! Ben gewoon supper zwanger heb 3 positieve testen wilde het wel zeker weten!. En voel me eigenlijk kiplekker! Oh ik sta gewoon te shaken niet te geloven dat we in oktober (als alles goed blijft gaan) onze kleine spruit mogen vasthouden. Liefssss (kan iedereen wel zoenen hahaha)
haha gefeliciteerd, ik had precies hetzelfde, maar nog ff en dan vertellen wij het. ik denk met 9 of 10 weken aan ouders en dan met 12 aan vrienden etc.. gefeliciteerd geniet er lekker van liefs kim
He meid! Van harte gefeliciteerd! Ik heb zelf ook net gister positief getest, en er vandaag nog maar 1 gedaan om zeker te weten dat ik niet droomde! Maar nog steeds: zwanger! Kan het nog niet geloven! Geniet er lekker van! Liefs Farfan
Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt, ik heb gisteren ook positief getest en we zijn rond dezelfde datum uitgerekend! Heerlijk he? Liefs van mij!
Ik vind het inderdaad helemaal geweldig! Heb vandaag nog een afspraak met de verloskundige gemaakt. Dus nu word het allemaal wat werkelijker! We zijn inderdaad bijna dezelfde datum uitgerekent! Leuk! Volgens de chinese kalender krijg ik een jongentje! Liefs Farfan