liefste butterfly, heb geduimd, en heeft geholpen. Een dikke proficiat meid. wij hebben ook een jongetje uitgerekend, maar een meid is ook van harte welkom, als het maar gezond is. En dat alles maar goed blijft verlopen.
Hoi Meiden wat een lieve berichtjes allemaal heel erg bedankt en bij ons stond er een meid hahaa. Maar alles is welkom als het maar gezond is!. Leuk joh dat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend misschien leuk om contact te houden?! Mijn mannetje kan het niet nog niet echt geloven en is heel voorzichtig. Mag bijvoorbeeld niet een afspraak maken bij de verloskundige moet eerst naar de dokter want stel je voor dat de 3 testen die ik gedaan heb toch niet goed zijn hahahaha. Zal wel manneneigen zijn. Liefs
Heeee Butterfly, ik zie net pas dat je zwanger bent! Joehoee van harte gefeliciteerd meid! Zoals je aan mijn banner kan zien ben ik ondertussen ook zwanger geraakt, vandaag positief getest. Wou nog even zeggen dat ik heel veel aan je kaartlegging heb gehad! Nogmaals bedankt en VAN HARTE! Geniet ervan! Liefs Maria
GEFELICITEERD! En wat de chinese kalender betreft ze zeiden ook dat we een jongentje zouden krijgen,maar het is echt een meid!