Ik kan het woord 'honger' niet meer horen..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door willet, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn schoonvader is het hier vooral die áltijd wel weet wat er is als ze huilt. Honger, krampjes, boertje laten, aanstellerij... Heel vermoeiend! En als ze hysterisch huilt en ik pak haar op, dan is het;'Oooh, kijk, het werkt! Mama doet precies wat je wil!'
    Blegh!

2. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Oh zeg, hoe irritant! Alsof ze met 'opzet' jou aan het uittesten is of je 'verwent' haar..tssj inderdaad..dikke huid kweken..

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind jullie wel kritisch hoor. Het zijn (vooral) denk ik allemaal mensen die ook dol zijn op je kindje, hem/haar niet kennen en toch proberen een beetje voor ze te zorgen/in te schatten wat hij/zij nodig heeft. Natuurlijk voelt het als bemoeien, maar zo erg is het toch ook weer niet...

4. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    De rest kan ik ook wel mee leven hoor, ze bedoelen het misschien wel goed natuurlijk..maar dat 'honger' begon me nu even echt de kont uit te hangen..(waar het oorspronkelijk over ging :))

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jup hier ook!!!!
    Hij heeft honger hoor!! (euhh nee hoor.. hij heeft een half uur geleden gegeten, hij is gewoon moe)

Pfoeh die denken altijd dat ze jouw kind beter kennen dan jij zelf!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Of mijn schoonmoeder: komen ze op de koffie, Hidde net wakker en heeft een uur ervoor nog goed gedronken bij mij:

"Heb jij dorst jongen, krijg jij geen diksap of thee? Mama en papa laten jouw uitdrogen!"

En vooral tegen hem zeggen ipv mij:x Nee, hij krijgt bv en alleen bij de boterham wat sap als extra vocht...

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik herken het meid , lekker van je af laten glijden! En zeggen ik ben de moeder ik weet PRECIES

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oeps bericht werd al verstuurd..

wat hij wel en niet wil! Doeiii Ik kan ook niet tegen die bemoeenis hoor.

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha heel herkenbaar! Maar ook mn man die net thuis komt, heeft ie net gegeten en bij t eerste piepje 'hij heeft honger hoor'... Grrr hoe vaak ik al niet uit mn slof ben geschoten hahahahaha... NEE hij heeft geen honger en om t te bewijzen wieg ik m dan maar in slaap hahaha

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ohhh hoe herkenbaar!! Ik voelde me dan ook altijd aangesproken.. Terwijl ik heel goed wist dat ze het prima deed maar toch!

Ik antwoorde altijd heel netjes en probeerde soms zelfs een excuus te zoeken (moe, last van zuur enz), belachelijk eigenlijk want een kindje jammert soms gewoon even!

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    mensen denken het altijd beter te weten zo irri net als wanneer je ze rustig weg legt er mensen omheen gaan staan\zitten om te spelen, maar hij moet slapen.

maar on topic als mensen zeggen die honger zeg ik vaak, nee hoor tiet verslaafd net zijn pa.

ik leg hem wel vaak aan als hij echt onrustig wordt ook omdat die dan vaak wel in slaap viel als is hij die leeftijd nu gepasseerd en heeft echt rust nodig om in slaap te vallen jammer genoeg.

ik zou een leuke opmerking bedenken die je terug kan geven en een hele dikke huis creeeren zodat je wat minder irriteerd het is moeilijk dat snap ik.

Deel Deze Pagina