hier even mijn kaartje http://www.fertilityfriend.com/ttc/ ben deze maand voor het eerst aan de clomid omdat mijn cyclussen erg onregelmatig zijn
nog steeds ons eigen kaartje je moet bij sharing (links) klikken als je je kaartje voor je hebt, en dan op home page setup en dan komt er je goeie link te staan.
nee haha je moet het adress nemen wat niet in je adres balk staat maar wat je ziet staan op die pagina in het vakje Your Charting Home Page Web Address: daar zie je een adress staan dat moet je kopieeren
meen je dat serieus? ik snap er zelf namelijk niks van kan je me wat uitleggen? wanneer zou ik dan precies mijn eisprong gehad hebben? heb namelijk me bloed laten testen maar had op dag 18 nog geen eisprong gehad.......
Op dag 25 geeft FF je eisprong aan met het kruis, en je temp na het kruis is hoger dan daarvoor wat dus betekent dat je een ei heb gehad
Ik vind het ook wel een mooi kaartje hoor... Je moet komende dagen gewoon ff opletten op je temp. Als deze hoogt blijft dan zit het goed!
als je niet hebt geklust en niet zwanger bent, zal je zien dat hij binnenkort weer gaat zakken in temperatuur...
mijn kaartje is vandaag weer veranderd hoe kan dit nu? als ik het nu zie zou ik wel zwanger kunnen zijn .....