Hoi Hoi vorige week lag ik op bed en wilde slapen toen opeens kreeg ik last van me buik en moest toen overgeven en later 2x na de wc met diaree, gister avond had ik sex gehad met me vriend..en later kreeg ik precies t zelfde alleen moest dit keer niet overgeven.. later is het ook weg die pijn in me buik. kwilde weten wat het is? Groetjes rowie
Hoi hoi, Er schijnt een griep te heersen met deze klachten. Vorige week heb ik ook diarree gehad en deze week steeds erg misselijk (terwijl ik dat nog nooit heb gehad tijdens de zwangerschap). Het schijnt nogal een tijdje te kunnen duren en niet heel hevig te zijn, 4 weken matige klachten van diarree en misselijkheid. Beterschap!!
er heerst idd een griep. Maar houdt er rekening mee wanneer je veel spuugt en diaree hebt je ook veel vocht verliest. Dus als het vaker gebeurd even de Vk of huisarts bellen. Maar wanneer dit mee valt kan het geen kwaad hoor. Tenzij je er zelf een slecht gevoel bij hebt natuurlijk. En zoals vaker gezegd bij twijfel altijd de VK bellen. succes en beterschap
Oke dankje wel ik heb er nu niet meer last van gehad als het weer komt dan bel ik ff me Vk Groetjes rowana