Hoi! Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundige op het gebied van een webwinkel en website maken voor een leek, oftewel: simpel dus! Ik heb nog nooit een website gemaakt en ben dus op zoek naar een handig, makkelijk en niet te dure aanbieder. De volgende eisen: - Het moet makkelijk zelf te maken zijn, mooi en professioneel eruit zien en zelf makkelijk bij te houden zijn. - Het moet een website met webwinkel worden. (wat info en een paar producten) - Klanten moeten kunnen inloggen maar ook zonder inloggen kunnen bestellen. - Er moet met Ideal betaald kunnen worden. - Vindbaarheid is niet belangrijk. Er zijn al klanten zat. - er mogen wel kosten aan zitten (om geen reclame op de website te krijgen) maar graag zo min mogelijk. Wie heeft er een tip? zo ja, waarom beveel je die aan?
Er was vanochtend reclame op de radio, een aanbieder van webwinkels wat iets van 15 euro per maand kostte maar nu een maand gratis uitproberen. Mss even googelen?
Als je met ideal wil laten betalen, dan zit je sowieso al aan kosten. Dat soort dingen zijn niet gratis Je moet dan contracten sluiten met bepaalde partijen. Ik zou voor de site eens gaan kijken naar wordpress. Daar heb je megaveel templates die je kunt bewerken en ook webshop mogelijkheden. Wordpress is wel iets waar je je even in moet verdiepen om alle mogelijkheden te leren kennen.
Ik zit zelf bij seoshop.com.. Leuke templates en een goeie backoffice. Erg makkelijk allemaal. Wel een beetje prijzig.
Over deze aanbieder heb ik ook hele goede dingen gehoord. Kijk ook eens hier voor advies: - Webwinkel Forum.nl
Ik heb mn website gehost bij yourhosting, zij hebben diverse software voor het bouwen van een site....ook voor leken. Ik heb geen reclames op mn site. Alleen dat wat ik op mn site wil staat er op en verder niets. Ideal hoeft geen geld te kosten, ik betaal namelijk alleen een klein percentage als er een betaling via hun loopt. Ik heb geen maandelijkse vaste lasten.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Nog een belangrijk punt: er zijn geen nieuwe of meer klanten nodig. Hoog in google staan is dus niet belangrijk.
Je bedoelt dus dat de kosten per maand verschillen. Afhankelijk van het aantal betalingen per ideal? Wat ben je gemiddeld kwijt?
Op de site van bijna alle NL banken staat dat je voor Ideal een abbonement af moet sluiten en daarnaast ook nog eens transactie kosten moet betalen.. bij welke bank zit jij dan? ING is 20 euro per maand + 0,50 cent per transactie iDEAL - ING - Betalen
idd bij mollie betaal je per transactie. verder geen extra kosten dit zit vanzelf bij mijnwebwinkel.nl de site kost 19 pm excl btw
ideal kan ook goedkoper bv via een mollie en in Helmond zit een goedkopere waar je geen abonnement hoeft af te sluiten maar per transactie betaald, is wel fijn! Een website ZELF maken is niet iets wat je even doet zeker niet als je nog nooit gedaan hebt, het is niet voor niets dat ze er honderden euro's voor vragen. Ik heb zelf webshops gemaakt met zencart en open cart (die laatste is een stuk simpeleren) dan kan je zelf modules installeren (voor bv ideal betalingen e.d.) Normaal vragen ze voor een basis site 300 euro ofzo en dan betaal je per module, maar dat is eenmalig (geen bedrag per maand op je hosting na) Ik vraag zelf meestal 100 euro voor basis site en dan modules apart en evt een eigen template (de look zeg maar) kan je dan ook apart kopen. Maar voor mij is het hobby een pro zal veel meer vragen (en ook veel meer kunnen bieden!!) Ik zou toch overwegen om het te laten bouwen, dan heb je geen maandelijkse kosten, je kan alles aanpassen op je eigen, een module is zo extra geïnstalleerd in de toekomst en het is volledig in eigen beheer.
hier met deze heb ik gewerkt, prima, kan transacties goed terugzien en ook (deels) terugstorten bv https://www.sisow.nl/ veel goedkoper dan mollie! Betalen wel minder vaak uit maar het scheelt ook nogal wat.
Hier bevalt sisow ook goed, werkt duidelijk en is niet duur. Je kan er zelf voor kiezen hoe vaak je batches uit laat betalen (hoe korter de termijn, des te meer betaal je per batch). Je zou ook eens bij mijnwebwinkel.nl kunnen kijken, die hebben volgens mij mooie templates en is gebruiksvriendelijk.