Ik kan maar niet kiezen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Niesje1980, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Ja als je de reiswieg van het onderstel haalt en deze zetje ik noem maar bijvoorbeeld in de box dan zakt de opstaande randen van de reiswieg helemaal in elkaar.

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    De Quinny en Mura hebben het zelfde onderstelsel dus die valt al af voor ons want die gaat niet passen in de achterbak.

De joolz en de bugaboo blijken met accessoires ongeveer even duur te kosten, maar van de bugaboo kun je veel accessoires tweedehands kopen en van de Joolz nog niet.

Die topmark vind ik er ook niet verkeerd uitzien trouwens, heb op hun site een nog mooiere gezien maar die komt pas uit in juni en dat vind ik toch echt te laat.

Kortom we zijn er nog steeds niet overuit.
    In ieder geval bedankt voor het meedenken en nieuwe ervaringen zijn nog welkom hoor!

3. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik snap hem. Volgens mij hebben zij dan een ouder model. Die bak van mij is gewoon hard. Als je hem los haalt en ergens anders weg zet, gebeurt er niks mee...

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij gaan voor de Koelstra Flexxo. Is wel een dure wagen, maar wij houden dan ook ontzettend van lange wandelingen met de honden en zochten iets degelijks wat op elk terrein makkelijk kon rijden. Vond het er ook mooier uitzien dan de rest. Vond het allemaal zo futuristisch.

5. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Oh oke ja dat wist ik niet ze hebben hem indd al een tijdje dus dat zou kunnen.

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    kijk eens op marktplaats of zo...

Daar hebben wij onze wagen vandaan, zo goed als nieuw!
    250 euro alles erop en eraan, zelfs een kiddyboard, paracol, regenhoes etc.!

We hebben de koelstra flexxo, antraciet!
    En geen levertijd, hihihi!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Huh, de quinny buzz heeft toch juist 1 van de kleinst opvouwbare onderstellen....of heb ik dit verkeerd?

Wie weet trouwens een babyzaak die superuitgebreid is in kinderwagens en waar je ze ook allemaal kunt testen?

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had het over de quinny speedi SX, de wagen die ik bij mijn eerste had.

De grote prenatal bij Amsterdam Arena heeft een proefparcours maar ik weet niet of alle grote prenatals dat hebben.
    Verder hebben babydump, babypark een uitgebreid assortiment.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Thanx ;)

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik vind sommige wandelwagens toch wel erg duur, ik denk maar aan Bugaboo en Pericles. Ik vind de Bugaboo wel mooi maar mij zullen ze helaas niet als klant hebben.
    Wij hebben ook nog niet beslist en we twijfelen ook, net omdat het toch om een groot som geld gaat. Driewielers vind ik lelijk en de meeste zijn helaas zo erg zwaar en lomp. Moet je dan je boodschappen doen met je voiture, bots je overal tegenaan :rolleyes: Ik vind die lompe wagens zo erg lelijk en zo zijn er veel.
    Wij opteren misschien toch voor de nieuwe van Maxi Cosi op 4 wieltjes van iets kleiner formaat.

11. Wij gaan voor de Stokke, is inmiddels besteld. Wij vonden het erg prettig dat die de bak in hoogte kan verstellen en het rijgedrag in de winkel vind ik er bovenuit springen.

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hadden met ong 6 weken de wagen, gekocht bij babydump.
    werd netjes thuis afgeleverd, we hebben de quinny speedy

13. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Wij hebben vorig jaar via marktplaats voor 230 euro een complete kinderwagen (Quinny freestyle 3xl) gekocht met alle belangrijke accessoires (voetenzak/regenhoes e.d.).
    Ik vind de nieuwe kinderwagens écht duur!

Nieuw is leuk, maar op mp staan hele goeie dingen (ik haal vanalles van mp; kinderwagen, maxi cosi, box, draagzak, kleertjes, ledikant) En het geld dat we besparen, staat op de spaarrekening van mn dochter!

14. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb de teutonia 3 wieler gekocht die voldeed bij ons het best aan de eisen. Hij kan klein ingeklapt worden het zitje kan je omdraaien zodat de baby naar jou kan kijken (vond ik het grote minpunt van de koelstra) Grote boodschappenmand, bovendien vonden wij hem beide erg mooi.
    Mijn man was mn gecharmeerd van de brede velgen......

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    een maxicosi zou ik toch nooit tweedehands kopen, je weet maar nooit wat er mee gebeurd is. als ie een keer gevallen is of bij een botsing betrokken is geweest is ie niet meer veilig.

Deel Deze Pagina