nu al ongi na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamavan1, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik heb 25 mei een curetage gehad het vloeien was gestopt,en gisterenavond,voelde ik iets lopen ,ik loop naar het wc en het was helder bloed.en nu nog steeds,zou het kunnen zijn daat het mijn ongi al is ?of zou het nog van de curretage kunnen zijn?

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ja het kan absoluut,
    Zelf heb ik een curretage gehad op 29 april en ben ongesteld geworden op 7/8 mei.

Dag 1 van je bloedverlies is nu je eerste dag van je nieuwe cyclus.

Gr samantha

3. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ok das goed nieuws :) moet ik dan mijne cyclys zetten op 15 dagen ,of toch nog maar 28 dagen ?

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Zou hem niet op 15 dagen zetten, zelf heb ik gewoon mijn cyclus van 26 dagen aangehouden.
    Alles onder de 3 weken heeft niet tot bijna niet geen eisprong.
    Misschien is het een idee om vanaf nu te gaan tempen of ovaluatietesten te gebruiken om te kijken wanneer nu je ei komt.
    Succes

Gr samantha

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    mamavan1: lijkt me een goed idee om te gaan tempen of ovutesten te gebruiken. Ik heb namelijk voor mijn zoontje altijd mijn ei gevoeld. Toen tijd de pil geslikt. Toen gestopt en toen rond vruchtbare dagen slijmverlies. Toen de ma en na de ma heb ik helemaal niets, behalve een drukkend gevoel van mijn baarmoeder (naar beneden). Dit laatste herkende ik niet en heb toen een ovutest gedaan.. en ja hoor, positieve ovutest. Het kan dus iedere keer weer anders zijn. De sensitesten zijn erg goed, vind ik.

liefs,

mamaT

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb 2 curretages gehad en 2,5 week na de 2de curretage begon ik weer te bloeden alsof ik een menstruatie had maar dit kon volgens mijn huisarts, verloskundige en gynaceoloog dus absoluut niet omdat dat te snel was... Ik heb altijd geroepen dat het dat wel was maar zei zeiden dus van niet dus ik ben maar gewoon vanaf de volgende bloeding weer gaan rekenen......
    Als je het zeker wilt weten moet je idd ff tempen of ovulatie testen gebruiken zodat je het beter kan berekenen allemaal...

Succes!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik zit nu op dag 31 na de curretage, sinds vorige week geen hcg meer in mijn bloed.. maar ongi.. nog nergens te bekennen, ik heb wel vanagf een week na de curretage pijn aan beide eierstokken daar komt nu ook bij dat ik allerlei steekjes voel in mijn bm en sinds vandaag rugpijn... nooit eerder zo'n vage klachten gehad voor een (hopende) ongi.. :)
    Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren..

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dag 34.. nog geen ongi..

bah dit duurt lang..

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @elegance, balen joh dat je ongie zo lang op zich laat wachten... je kan niet alweer opnieuw zwanger zijn?? als dat niet zo is, hoop ik dat je ongie snel komt, dan kan je weer verder als je wilt... Sterkte!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga trouwens mn banner maar even aanpassen, want ik heb gisteren getest of mn hcg al minder is, na 12 dagen na de mk, maar nee, nog steeds superposi... :( dus deze cyclus wordt langer dan 30 dagen, zet m maar op 40 ofzo...

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah surf ook balen, ik had 3 weken na de curretage pas een lichtere test, vorige week bij het bloedprikken, 4 weken later zat ik nog op 5 hcg.. vanmorgen was de test wit.. gelukkig..
    Zwanger kan ik niet zijn want we kijken wel uit dat we niet zwanger worden :) ben er nog niet aan toe, wil eerst ongi worden en weten dat mijn lichaam het doet. :)

heel veel succes meid, hoop voor jou dat het sneller dan bij mij gaat!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    iets met dubbele post 15 , min later 0.o :)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @elegance: ja dat is ook wel een voordeel natuurlijk, als je weet wat je cyclus is enzo, maar ik kan gewoon niet wachten weer zwanger te zijn, ik wil zo graag zo snel mogelijk door. Daarom baal ik ook zo van die posi test, want zolang er hcg in je lichaam zit, geen eisprong, toch?
    pff naja, komt wel goed, bij jou ook!!
    Sterkte!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0

Nou, de gyn zei tegen mij dat het wel KAN. Maar is denkelijk wel een kleine kans. HCG onder 6 zal een eisprong niet hinderen. Ik ken het gevoel overigens helemaal. Ik kon er ook echt niet tegen, want ik kon niet door. Dat ik een ma heb gehad, dat is natuurlijk erg. Ik wilde dat best achter me laten, maar als je dan ook nog nie vooruit kan kijken door de aanwezige HCG.. ja dan word je gek.

liefs,
    mamaT

Deel Deze Pagina