zwanger willen worden, mijn verhaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NicS, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NicS

NicS Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik wil graag mijn verhaal opschrijven, om het een beetje van me af te schrijven....

Ik heb al heel mijn leven problemen om te ontspannen tijden 'de daad', daardoor nog nooit gelukt. Bij de dokter geweest, bij een bekkenbodemtherapeut. Verwezen naar een sexuoloog, maar dat durfde ik niet! (Bloosbloos).
    Mijn man is steeds zeer geduldig geweest, super begripvol en heeft me alle tijd gegeven. Ech SUPER!!!!

Sinds februari 2011 ben ik al met de pil gestopt (gebeurde tenslotte toch niets :D).... Nu is op 15 maart 'HET' toch gelukt!!! Geen condoom gebruikt.... (want een kindje is meer dan welkom)., Helemaal euorisch dat het eindelijk gelukt is!! Totaal niet nadenken over het feit dat ik zwanger zou kunnen zijn (daar ook totaal niet mee bezig, totaal geen zicht op wanneer je 'het' het beste kunt doen, wanneer je een test kan doen, heb me eigenlijk nog nooit ergens in verdiept... wilde geen druk er op leggen, want om zwanger te raken moet toch echt eerst de daad uberhaupt lukken...;)).

In de periode nadat ik gestopt ben met de pil, was de cyclus niet echt regelmatig, maar sinds november 2011 was dit wel aardig regelmatig (wel iets langer dan gemiddeld). Nu had ik ongeveer 1 april ongesteld moeten worden, maar dan ben ik dus niet.....!!

Ik zou dus nu zwanger kunnen zijn, maar heb nog niet de drang om direct te gaan testen nu. Ik ben vooral blij dat 'HET' gelukt is.
    Ik weet dat dit heel raar kan klinken (ik heb hier her en der wat rondgelezen en lees dat er ontzettend veel meiden bezig zijn met het proberen zwanger te raken en met het doen van testen...).... Heb last van mijn onderrug, afscheiding, onrustig gevoel in mijn buik bij vlagen en bovenal heeeeeeeel moe.....

Een kindje zou meer dan welkom zijn bij ons, maar ik ben nu nog niet in de fase dat ik teleurgesteld zou zijn als ik niet zwanger zou zijn.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat moet het voor jou een goed gevoel zijn dat 'het' gelukt is meid!
    Ik herken het wel deels... Na een hele vervelende relatie lukte het bij mij ook niet. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van!;)

Hopelijk zet deze trend bij je voort en zul je er ook van gaan genieten!

Heel veel succes en meis, ga aub testen! Ik ben nieuwsgierig!!

Liefs

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat 'het' gelukt is meid.
    Zou helemaal bijzonder zijn als het dan ook nog eens in 1x raak zou zijn. :D Ik ben ook wel heel nieuwsgierig nu of het raak is.
    Dus test maar snel en laat je het hier dan ook even weten?? :D

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat goed van je! Hopelijk kan je er vanaf nu ook meer van genieten.
    Ben ook benieuwd naar de uitkomst van je test.
    Liefs chicca

5. iellie

iellie Niet meer actief

Haaai!
    Ow, wat een prachtig verhaal. Misschien klinkt dit als een rare reactie. Maar ik heb zelf ook last van niet kunnen ontspannen bij de daad en daarom doen we er nauwelijks aan. een periode gehad dat er een jaar niks gebeurde of een half jaar niet. iedereen vond het raar, maar ons maakte het niets uit. Toen we eenmaal zwanger wilde worden, werd het wel wat lastiger. want ja, zonder daad, geen baby. De eerste 9 maanden sinds ik gestopt ben met de pil (nov 2010), hebben we niet geklust (zoals dat zo mooi genoemd word op ZP). Omdat de druk hoog werd dat het moest en omdat ik daardoor een libido van 0 had en een spierspanning van 200%.... Uiteindelijk ben ik begonnen met ovutesten, zodat we dan iig gericht konden klsusen en niet 'onnodig' pijn hoefden te lijden en gefrustreerd hoefden te raken. Nu na 5 maanden met ovutestjes zijn we nog steed sniet zwanger, maar we doen eht wel trouw 1 of 2 keer rond eisprong. Ik weet dat eht op deze manier langer zal duren, maar iets anders zit er niet in.
    Wat ik hiermee wil zeggen: ik begirjp je verhaal heel goed.
    En eigenlijk wens ik je vooral van harte dat je zwager bent. Dan hoeft de druk er straks ook niet te komen als je wel heeeeeeeel graag wil (als je begirjpt wat ik bedoel).
    dus Good Luck van een 'lotgenoot'.

6. iellie

iellie Niet meer actief

jeetje wat een typfouten... sorry...

7. NicS

NicS Niet meer actief

Thanx ladies voor de leuke/ lieve reacties!
    Ik hou jullie op de hoogte, wacht alleen toch nog even met testen!!! Heb inmiddels wel ontdekt dat we geklust hebben in de juiste periode :D..... Leer veel bij hier.... ;)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dame's

Mss een hele stomme vraag en misschien kunnen/willen jullie er geen antwoord op geven.
    Maar hoe kan het dat jullie "het" niet kunnen doen?
    Komt dit door een probleem uit het verleden?
    (denk het bijna wel)

Ik wens jullie iniedergeval heel veel succes met zwanger worden!

9. NicS

NicS Niet meer actief

Melanie,

Dat zou je idd wel denken, maar dat is niet zo bij mij (of ik moet het heeeeeeel goed hebben weggestopt ;)).... Ik heb - toen ik een stuk jonger was- een keer wat gerommeld met een jongen en dat vond ik niets, dat ging niet prettig..... Sindsdien is er een soort van angst, stagnatie gekomen... Het gaat goed, totdat het tot 'DE' daad moet komen, dan klap ik dicht.... :(.... Als ik dit terug lees, kun je het wel zien als 'een probleem', maar had het idee dat je het over ander soortige problemen had....!!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Arg wat vervelend voor jullie zeg!
    En al helemaal nu er een kinderwens is.
    Fijn dat je man er goed rekening mee houd,dat hoor je weer niet meer vaak aangezien dat deel in een relatie ook belangrijk is.
    Hopenlijk kun je een beetje genieten van het zwanger worden en is het snel raak bij jullie.
    Succes!

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Fijn om te lezen dat HET iig gelukt is meid en helemaal al dat t rond de juiste datum was....

het zou toch wat zijn als het wel gelijk raak zou zijn!!

Spannend!!!

Gewoon nog even afwachten dus en testen als jij denkt dat het er de tijd voor is!!

12. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @iellie, waarschijnlijk weet je dit al wel, maar ik wil het voor de zekerheid toch even vermelden. Als je problemen hebt om samen een goede frequentie te bereiken, dan zou je wederhelft in de niet-samen periode wel moeten proberen om zijn frequentie goed te krijgen voor de kwaliteit van het kwakje (i.e. bij 1 keer in de maand goed getimed en geen andere actie van zijn/jullie kant, gaan jullie kansen om raak te schieten omlaag).
    Succes alvast. :)

13. NicS

NicS Niet meer actief

Vannacht licht ongesteld geworden......!! Zou ook wel heel bijzonder zijn geweest als het nu meteen raak was geweest.... Ben ook niet mega depri nu, maar ben toch stiekem wel een klein beetje teleurgesteld!

14. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Jammer meis, volgende x beter.
    Hopelijk kan je wel een beetje genieten van alles om het zwanger worden heen en gaat het snel lukken!
    Liefs chicca

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jammer meid!
    Ik ben er net vanaf,ook ik was teleurgesteld want was de 1ste ronde na miskraam!
    Volgende ronde beter!
    Succes!!!

Deel Deze Pagina