Ik kan mij hier echt zo kwaad om maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnestralen, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Het is een heel klein speeltuintje dat bedoeld is voor de jongste kindjes. Het is moeilijk om niet aan de rand te zitten. De laatste jaren is er veel verandert in de omgeving. Veel bankjes zijn ook weg gehaald. Is er niet iets waar ideeën voor de buurt naartoe gestuurd kunnen worden?

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik was boos dat ik op dat moment even niet wist wat ik aan moest met de situatie en mij niet aan mijn belofte naar de kinderen heb gehouden. En ook wel omdat ik het niet vond kunnen daar. Maar de eerste en tweede wegen zwaarder voor mij.

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ach jee de belofte naar je kinderen niet waar kon maken, dat klinkt wel heel zwaar hoor....Dat wordt nog wat als de kinderen straks ouder zijn en daarnaast ben je zelf het probleem, jij kiest ervoor om gelijk boos te worden ipv het gesprek aan te gaan en jij loopt zelf door, kinderen kunnen er prima spelen.

De gemeente haalt de bankjes dus wel ivm hangjeugd, maar ja dat lost het probleem niet op.. Ik had ook zo'n groep voor mijn huis (woon aan een plantsoen) ik vond het niet erg dat ze daar waren en roken, maar ze gooien hun afval op de grond.
    Toen ben ik ook heen gelopen, dat ik het prima vindt dat ze er zitten (tis ook een lekkere plek) en dat ik het waardeer dat ze lekker rustig zijn en of ze onze afvalbakken willen gebruiken (voor het huis) om hun afval in te gooien. Nou dat was geen probleem mevrouw! (ohh wat voelde ik me oud.... toen was ik 31)

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Meestal zijn ze snel weg als er kinderen gaan rondrennen en gillen. Maar soms ook niet, en dan kun je ze idd even aanspreken; goh, zou je even een stukje verderop willen gaan zitten?

Ik stoor mij zelf vaak aan taalgebruik die dan gebruik wordt, in bijzijn van kleine kinderen. Ze mogen van mij best 'hangen', maar hou je dan wel een beetje in op zo'n plek...

Deel Deze Pagina