Ovulatietesten; vreemde uitslag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doortje25, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Afgelopen maand ben ik begonnen met ovulatietesten.
    Hoewel ik dacht mijn eisprong op dag 15 te voelen, gaven de testen niets aan.
    Pas op dag 18 werd de streep donkerder, maar ik vond hem nog wel iets lichter of troebeliger dan de controlestreep.
    Op dag 19 en 20 bleven de testen precies dezelfde teststreep geven als op de 18e dag en op dag 21 gaf hij geen streep meer.
    Hebben jullie dit ook weleens gehad en is het normaal dat de ovulatietesten 3 dagen lang hetzelfde aangeven en er vervolgens geen streep meer te zien is?
    Wat ik ook vreemd vond is dat de streepjes toch iets minder duidelijk waren dan de controlestrepen, zou ik dan geen goede eisprong hebben?
    Ben benieuwd hoe jullie erover denken!

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik hoor wisslende verhalen over ovutesten. Ik heb zelf epositief getest terwijl er via een echo geen eiblaasje meer te zien was. En een collega vertelde gister dat ze de cyclus waarin ze zwanger werd geen één positieve ovustest had. Daar heb je dus ook niet veel aan hé.
    Ik persoonlijk denk dat die op dag 18 toch postief was en dat je dan je ei had op 19 of 20.
    Wel genoeg geklust ;)

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Haha ja wel genoeg geklust!;)
    Maar waarschijnlijk is 't niet raak helaas...
    Heb nu wel een langere cyclus, maar op de vroege test van gisteren was niets te zien.
    Wel vreemd dat jij positief testte terwijl er op de echo niets te zien was!
    Ik ga aankomende maand nog een keer testen met ovulatietesten en ben benieuwd of het dan weer zo gaat!

Deel Deze Pagina