Dit is waarschijnlijk niet de site die u zoekt! U probeert www.gmail.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als mail.google.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van www.gmail.com die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan. U kunt niet verder gaan, omdat de websiteoperator intensievere beveiliging voor dit domein heeft aangevraagd. Wie heeft hier ook last van?
Vreemd!!! En ik heb alleszins geen makkelijk wachtwoord! Hoofdletters en kleine letters alsmede leestekens...
Als je een keylogger op je pc hebt zitten, dan maakt het niet uit hoe moeilijk of makkelijk je wachtwoord is. Een keylogger is een progje dat je toetsaanslagen bijhoudt waarmee hackers je wachtwoorden kunnen ontcijferen. Als het goed is kun je bij Gmail je password resetten, d.m.v. een telefoonnummer dat je hebt opgegeven, of een geheime vraag. Edit: Vergeet ook niet even je pc te scannen en op te schonen. Succes!
Bedankt voor je reactie, ik heb geen keylogger erop zitten (kon het niet vinden in ieder geval). Wachtwoorden zijn aangepast en nu maar hopen dat er geen schade aangericht is!
Nee ik heb een laptop van nog geen 3 maanden oud, Asus met Bang en Olufsen Ice Power. Zit daar zo'n ding in?
ik had eht van het weekend met mijn hotmail .. kon ik gewoon niet inloggen.. heel vreemd.. gelijk op de knop gedrukt dat ik verdenk dat iemand anders erop zit.. nieuw wachtwoord gemaakt.. maar uiteindelijk niets vreemds kunnen vinden