Ik vroeg me af of er hier op het forum ook boerinnen zijn met kinderen. Zoja hoe combineren jullie het werk thuis en de baby? Mijn man en ik hebben een melkveebedrijf samen met mijn schoonouders. Ik werk mee in het bedrijf en nog 11 uur pw in de verstandelijk gehandicapten zorg. Als we 's avonds gaan melken om 17.00 gaat de kleine mee in de draagzak. Ze vind het heerlijk en valt uiteindelijk lekker in slaap tegen mij aan.
Hier geen echte boerin.. in die zin dat ik niets doe op de boerderij behalve de was van mijn man (de boer) Maar wel leuk om te lezen hoe jij het combineert! Ik ga over een paar maanden weer 32 uur per week buitenshuis werken en mijn man gaat dan 1 dag per week samen met zijn ouders voor ons mannetje zorgen. Ik ben heel benieuwd hoe die dag eruit gaat zien, maar dat is ook iets waar hij zijn weg in moet vinden.. Mijn man runt trouwens ook samen met mijn schoonouders een melkveebedrijf!
Het boerenleven is echt niks voor mij, maar ik zie het zo al helemaal voor me, kind in de draagzak mee bij het melken. Echt leuk!