zooo ontzettend moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley125, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Hey,

ik had 2 weken een flinke griep, gaat nu gelukkig alweer wat beter maar ben de laatste tijd zoo moe, en alles doet pijn, moet mezelf echt uit bed slepen om te gaan douchen enz, en als ik iets onderneem bijv. de stad in, dan kan ik echt niet te lang want m'n benen gaan echt pijn doen gewoon pff :( Is het normaal zo een beetje tegen het einde van je zwangerschap en kan je er iets tegen doen? want ik vind het echt vreselijk, ik wil vanalles doen maar het gaat gewoon niet meer ofzo..

2. Meid ik weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook heel erg last van.
    Lees even mee of iemand de tip heeft.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ijzergehalte checken en kijken of je een lage bloeddruk hebt, als daar niks uitkomt dan is het waarschijnlijk dat je nog aan het bijkomen bent van je griep, dat is natuurlijk zwaarder als je zwanger bent om daar overheen te komen, je zult dan nog wel even moe blijven, ook kan het zijn omdat je in je 3e trimester zit, moeheid kan dan ook toeslaan, lekker rusten als je lichaam erom vraagt hoor ;)

4. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Vanaf het 2e trimester ben ik al moe en snel uitgeput...en dat terwijl de boekjes juist zeiden dat je dan een energie boost zou krijgen...nou ik wacht er nog steeds op. Ik merk dat het nu steeds erger wordt. Gan vanaf januari ook minder werken en probeer wat vaker m'n rust te pakken. Wel lastig want ik wil eigenlijk heel veel doen...en dan vooral leuke dingen doen en shoppen maar helaas....alles even goed van te voren plannen en niet teveel op 1 dag willen.

Deel Deze Pagina