Zwangerschapstest

Discussion in 'Zwangerschap' started by Silly me, Dec 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silly me

Silly me Lid

Dec 12, 2008
    8
    0
    0
    Hoi,

(Heb al een hele tijd geleden een zwangerschapstest gedaan) deze was positief) (m'n borsten zijn extreem gegroeid en heb ook de zwangerschapssyntomen. Maar vraag me toch iets af. Er word vaak aangegeven dat je een paar dagen na de test het positieve resultaat nog af kunt lezen. (bij mij kon dit alleen de test dag, de hele dag) de volgende dag gaf het negatief aan (weet dat de test na 15 minuten niet meer betrouwbaar is ;) ik had er een van kruidvat (eigen merk gebruikt)
    wat zijn jullie ervaringen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb met een gewone zwangerschapstest van CB getest en ook bij deze blijft de uitslag niet zichtbaar. Na een paar dagen stond er amper nog een plusje op, dus uiteindelijk heb ik de test weggegooid. Gelukkig had ik wel een paar mooie foto's van het resultaat gemaakt!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    als je een test wilt bewaren moet je op het gedeelte waar de streepjes staan even blanke nagellak doen dan blijven de streepjes staan

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ligt dan toch aan de soort testen die je gebruikt.... (denk ik)...

Zelfs de zwangerschaptesten van mijn eerste... (getest 01-05-2006) zijn nu nog duidelijk zichtbaar...!

ook de testen die ik nu gebruikt heb.. zijn allemaal nog super duidelijk.....

en inderdaad... nagellak erop doen.. heb ik meer gehoord...!
    Gelukkig heb je foto's toch.... al had ik zelf de test toch niet weggegooid... ben zo'n sentimentele muts met zoiets...

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Haarlak werkt ook :) Dat hebben wij overal opgespoten. De mevrouw van mvm raadde dat gisteren ook weer aan.

6. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Mijn eerste test (een dag voor mijn nod) was na een paar dagen ook heel vaag.
    Een week daarna nog een test gedaan en die is nu nog steeds duidelijk.
    Maar misschien is het verstandig om er na 10 min niet meer na te kijken... hihi en dat zeg ik dan, ik kijk er elke dag naar!

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Mijn test ligt op het plachet in de douche.. Nog goed zichtbaar.. Een goedkoop testje van mat Care ( zie mn fotootje..)

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De test die ik als foto heb gebruikt was na een halve dag ook negatief.
    Ach ik had nog 3 digitale gedaan en 2 kruidvat testen dus ik weet echt wel dat ik zwanger ben, maar raar was het wel.

9. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Ik had ook een kruidvat test (2 voor 5 euro) en die is nu nog duidelijk zichtbaar (22 okt getest).

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    dit had ik ook, had getest met kruidvat daar kwam een kruisje, kon het niet geloven, dus hup naar de trekpleister en nog een test gedaan en die was weer binnen een minuut 2 streepjes, dus ik geloof het nu echt wel dat ik zwanger ben, al heb ik hem ook bewaard hihi. de eerste is bijna verdwenen en bij de 2e zijn de streepjes nog goed zichtbaar.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb beide nog van kruitvat
    van mijn kindjes en ze zijn nog steeds goed af te lezen

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    mijn moeder heeft de test van de vorige zwangerschap nog ondanks dat hij mis is gegaan en daar staat ook nog duidelijk een streep.

Ik zal eens een nieuwe voor haar doen.

13. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb van beide een test van de DA eigen merk.. oftewel de schlecker huismerk test.. zijn namelijk dezelfden.. en is nog goed af te lezen..
    de clearbleu waarmee ik positief teste bij mijn dochter Esmee die was na een paar weken niet meer af te lezen..

Share This Page