Hallo allemaal, Ik wil zondag testen met kruidvat 2 voor 5 euro dan zit ik op 12 dpo. Ik wil ook nog een test doen van clearbleu om te kijken hoe ver ik dan ongeveer ben mocht ik zwanger zijn natuurlijk. Die vind ik iest te duur om maar even te doen zeg maar.
Ik heb de clearblue pas op mijn nod gedaan. Ook om de reden dat ze zo duur zijn. Ik teste toen met KV 4 dagen voor nod al positief (zie album) Succes met testen!
Bedankt voor je reactie sta er best van te kijken dat je met die van kruidvat zo vroeg kan testen heb al meerdere meiden al over gehoord dat ze 4 dagen voor nod al positief testen. Ik wil echt proberen tot zondag te wachten.
Met de CB digital kan je 4 dagen voor NOD al positief testen. Maar niet alle zwangerschappen worden dan al gelezen door de test. Per dag later voor NOD heb je meer kans dat hij je zwangerschap eruit pikt. Even van hun site.. Klinische testen met de Clearblue DIGITAL zwangerschapstest met conceptie-indicator vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 55% van de vrouwen de uitslag 'Zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 86% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 97% en 1 dag van tevoren 98%.
Vier dagen voor nod, wordt dus wel 10 dpo bedoelt, dus houd daar wel rekening mee. Nu zit jij op 12 dus geen probleem. Maar mijn lf is 10 dagen, dus 4 dagen voor nod testen, heeft bij mij vaak geen zin, omdat het 6 dpo is dan. Maar ik zou sowieso even wachten, de tekst niet zwanger ziet er zo definitief uit.
Ik heb vanmiddag alvast van kruidvat 2 voor 5 gekocht kijken of ik me tot zondag kan inhouden hahaha.
Dank je wel Mien En je moet gewoon kijken wanneer je het liefste test, ik heb nog nooit voor mijn nod getest behalve deze keer.... Ik denk dat zondag een mooie dag is 12 dpo Succes en laat je het ons weten? ben wel nieuwsgierig
Zodra ik altijd met de KV een behoorlijk streepje heb test ik met de CB. Ze hebben nl even veel HCG nodig allebei, maar ik wil dan toch altijd nog net even wachten tot het streepje mooi roze is.. (anders is het zonde van de 13 euro die je voor de CB neertelt) Meestal is dat op 12 dpo trouwens!
@Sasya De vorige keer heb ik pas heel laat getest ben toen zwanger geworden via clomid en had daarvoor een lange lf dus durfde toen niet zo vroeg te testen. Maar nu heb ik dezelfde klachten als de vorige keer. Heb 10 feb een miskraam gehad dus dit zo heeeel erg mooi zijn als ik zwanger zou zijn zonder de clomid. En ik laat het zeker weten hier ik hou het denk ik op zondag. @Betty Barclay Ja daarom ik vind het anders toch zonde van die 13 euro daarom dacht ik van hier is even vragen. Jij verder sterkte ik zie dat je al heel wat mee heb gemaakt.
Ik heb vanochtend getest en zoals ik het zie is hij licht positief en super gewoon durf het bijna niet te geloven.
mien: ik ben zeeer benieuwd naar je resultaat, maar je link werkt niet meid!!! iig,..gefeliciteerd!!! en ik heb thuis een cb digital liggen maar ik gebruik deze niet tot mn kruidvat 2v5euro duidelijk positief is! gewoon omdat het zonde is!
Momentje hoor we gaan het even op een andere manier proberen met de foto. Ja precies hij is nu lichtpositief ik ga dinsdag of woensdagochtend opnieuw testen als hij dan idd donkerder is dan doe ik ook met cb digital ik vind het ook zonde waarom zo'n dure test doen als die goedkopere ook super goed zijn.
Wow mien,...die is duidelijk positief!!! ik heb ff gemist wanneer je eisprong was! wanneer is/was je NOD?! gefeliciteerd alvast
gefeliciteerd, ik had met de kv test een licht(lichter streepje als jij) positieve test 5dgn voor nod en ook meteen CB digitaal gedaan en die gaf zwanger 1-2 aan.
Mien....Gefeliciteerd !! Met zo'n duidelijke(is echt niet licht positief hoor) dan zal je CB digi ook echt wel zwanger zeggen...je hoeft echt niet tot dinsdag of woensdag te wachten.In 1 van mijn foto albums zie je een test van 10dpo en mijn digi zei een dag ervoor al zwanger. Ik testte dus op 9dpo positief met de Cb digi(beiden trouwens).
@spannendetijden Ik had 6 maart mijn eispronge en mijn nod is dinsdag of woensdag. Ik wil toch dinsdag of woensdag nog een test doen met die van kruidvat en dan met die van cb digital ben een beetje onzeker toch ook wel bang dat het nu weer verkeerd gaat.