Ik kan moeilijk zwanger raken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stephanie1987, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik slik 3 * 500. mijn gyn wou mij eigenlijk tot de 4X laten gaan, maar dat heb ik niet gedaan.. werd zo misselijk.. Chrizzy gaat nu door tot 6 X. dat vind ik absurd.. bij mij heeft het tot nu toe nog geen ei opgeleverd..

2. Gwen33

Gwen33 Lid

7 feb 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Hoe lang ben jij al bezig met Clomid en Metformine?
    Durf het bijna niet te vragen, wil graag nog positief blijven?!

Groetjes Gwen

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    clomid 50 en 100 hebben bij mij niet aangeslagen.. helemaal niks.. en nu 150 en metformine.. maar bij jou heeft clomid 50 wle al een keer aangeslagen toch? dus dan ben je er niet resistent etgen.. dus gaat goed komen bij jou.. ik was ook niet onregelmaatig ongesteld, maar gewoon helemaal niet.. 1 X per jaar ofzo..
    dus dat het bij mij niet aanslaat zegt niks

4. Gwen33

Gwen33 Lid

7 feb 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Jeetje zeg............. da's balen! :cry:
    OK voor mij wel een beetje een geruststelling!
    Hoop toch dat het voor jou ookgoed mag komen, maar in die hoeveelheden Clomid en Metformine kan toch ook niet goed zijn voor je lichaam?

En evt. spuiten van hormonen?

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb woensdag bel afspraak met de gyn, dan word het idd spuiten of leo operatie.. ik twijvel nog erg wat ik wil

6. roompje

roompje Lid

28 jan 2007
    47
    0
    0
    geen
    amsterdam
    hallo ik gebruik ook clomid 50 mg en dat slaat goed aan heb altijd 1 of meer rijpe eitjes ervan maar helaas nog geen zwangerschap ook gebruik ik metformine nu 3 mnd maar heb niet het idee dat het wat met me lichaam doet ik gebruik nu 14 mnd hormonen april is voor mij de laatste mnd daarna ga ik voor iui en dan weer hopen dat het wel helpt gr romy

7. Stephanie1987

18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Vandaag na het ziekehuis gegaan zonder afspraak haha
    Ik heb elke keer steken en krampen in me buik en ben best wel misselijk elke keer,en toen ik dat zei toen zij die vrouw achter de poli,ben je niet van plan om een test te gaan doen dan? Confused
    Ik dacht waarom een test doen terwijl ik net met provera ben gestopt,en over een paar dagen pas met de clomid moet beginnen,dan zal ik heus niet zwanger zijn..
    Dus toch maar een test gedaan..En dan zit je zoizo weer in de zenuwen pfff niet normaal eigenlijk terwijl je weet dat het niet zo kan zijn..
    En het was dus negatief Sad

Ik was ook me afspraak datum vergeten..
    die heb ik ook gelijk even opgevraagd en het is dus pas over 4 maanden pfff
    Word hier zo onzeker van eigenlijk he!maja het moet maar!
    Ik moet 12*07*07 pas weer komen en als ik niet ongi word moet ik maar weer even bellen..

Gwen @ : Ik denk dus ook dat het de 1e maanden is om te kijken hoe goed ik op de dingen reageer..dus zal het allemaal wel merken !

groetjes

8. Stephanie1987

18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Ik zit trouwens ook nog op een ander forum is ook wel een leuk forum
    Ik heb daar een dagboek , ik probeer er zoveel mogelijk in te schijven,en je kan er ook op reageren..

Groetjes

Deel Deze Pagina