Ik heb een creditcard van belfius en daar kan ik gewoon mee bestellen. Het is geen creditcard waarmee ik onder de 0 kan gaan, ik zet er gewoon het geld op en dan bestel ik
je kan tegenwoordig van je bank een creditcard krijgen (meestal gratis) bij je betaalrekeningen, wij bij ABN wel, en mensen die zeggen dat het zo makkelijk niet gaat ivm. kreditchecks e.d. tja.... als je die niet kan doorstaan vraag ik me ook af of het handig is een creditcard aan te schaffen....
"Mensen"? Het is er maar eentje in dit topic die dat zegt en dat ben ik doel je er nou op dat ik dat zei doordat ik de check niet doorstond of hoe moet ik je post nou lezen? Beetje vreemde uitspraak.... Wij hebben zowel een Netteller card als een creditcard van onze bank en bij beide moesten werd er standaard een kredietcheck gedaan. Imho een goed idee, want zo voorkom je dat mensen met een gat in hun hand iedere maand de cc leegtrekken. Het is dus tegenwoordig zeker niet meer zo dat je "zomaar" even een cc kunt aanvragen, ook al krijg je die gratis bij je rekening. Dáár doel ik op.... ik zeg nergens dat het onmogelijk is.
ik heb niet alles gelezen, toevallig jou post dan en ik bedoel niet JOU maar als 'iemand' de kredietcheck e.d. niet door kan staan, zal dit niet voor niks zijn, en lijkt het mij dus niet handig dat deze een creditcard krijgt, ik bedoelde het allemaal algeneen haha, had ook geen idee dat ik op jou post reageerde, dus het valt weer mee
Bedankt iedereen! Ben naar de post geweest en heb daar zo een prepaid mastercard gekocht. Heb nu eindelijk kleertjes gekocht bij next!