hoihoi, Ik ben 8 november voor het laatst ongie geweest dat is alweer 7 weken geleden. en mijn testen zijn steeds negatief. tis toch om gek van te worden. BEn al een jaar geleden gestop met de pil dus ontpillen kan het niet meer zijn. Me cyclussen werden juist korter ipv langer maar nu weet ik het niet meer. Iemand ook zoiets meegemaakt maar was achteraf toch zwanger? Ben benieuwd!
Misschien dat je een ongesteldheid hebt overgeslagen? Weet je of je wel een eisprong hebt gehad? Als je nu nog steeds niet positief test, denk ik dat je een eisprong hebt overgeslagen (en dus ook een menstruatie) en dat je rond 10 januari je volgende menstruatie kan verwachten (en dus afgelopen week ergens je eisprong hebt gehad). Dit zou een mogelijkheid kunnen zijn. Liefs, Marijn
Mijn laatste ongi was ook op 8 november! Maar mijn vorige cyclus was er ook 1 van 50 dagen, dus dat ik nou alweer op dag 51 zit, vind ik niet zo raar meer. Vorige cyclus had ik m'n ei pas op dag 39 en deze keer op dag 40 (Als ik Ff mag geloven). Ik zit dus op dit moment in spanning of ik ongi ga worden! Succes!
Dankjewel voor jullie reactie ja het rare is dat ik zelf het idee heb dat ik wel mijn eisprong heb gevoeld. Een dag of 2 steken in de omgeving van me lies. dus daarom denk ik ook overtijd te zijn. maar misschien is dat ei niet goed losgekomen ofzo. want gister en vandaag voelde ik ook weer steekjes en het is geen blaas ontsteking. groetjes juuls.