De enige versie die ik ken: alles eruit kotsen wat er in je maag zit... Was na kip die niet helemaal goed was. Geen idee hoe erg het is als je het heftiger hebt...
ik heb ook geen idee. Heb gister een broodje zalm gegeten en 's avonds een pizza. Nou sindsdien erg misselijk, een vrselijke knoop in mn maag, alleen heb ik niet overgegeven en heb ook geen diarree. Heb wel het gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Ben echt te misselijk om naar de ha te gaan
Heb het een keer in Thailand gehad van kip die niet goed doorbakken bleek te zijn. Het kwam er aan alle kanten uit en voelde me zooo beroerd! Vaak lucht een keer overgeven wel op, zou 't proberen!
Als je voedselvergiftiging hebt dan kots je echt alles uit wat er in komt,en van onder komt er ook alles uit. Dood en dood ziek kun je je dan voelen. Hoe voel je je nu?
Deze zomer voedselvergiftiging gehad en eht kwam er inderdaad aan 2 kanten uit! Een paar uur lang alleen maar op de wc gehangen.....Bah,...,en dan ook nog zwanger zijn!
Hier ook een keer gehad van de KFC in Afrika. Geen aanrader dus Heb 3 dagen op de wc gezeten, maar van boven kwam het er niet uit (spuug niet snel!). Was wel kotsmisselijk! Mn vriend heeft 1 nacht boven de pot gehangen en was toen weer in orde.
Nou als ik het zo lees moet het wel wat anders zyn dan.. Voel me wel heel beroerd en echt buikpijn ook. Heb net mn vinger in mn keel gestopt, maar er kwam nix uit
Heb sinds vanmorgen dezelfde klachten! Enorm pijn in mijn maag, misselijk, maar ik kan ook niet spugen... Ik hou het op een variant van de buikgriep...blegh!
Zware buikkrampen, onhoudbare krampen en zwaar diarreee en overgeven tegelijk.... maar het ergste waren toch echt de ondraaglijke krampen... en uiteindelijk is de diarre ook alleen nog maar... gele troep... sorry voor de vieze uitleg, maar OMG wat deed dat pijn... heb er zo'n 4 dagen last van gehad voor ik weer een beetje opknapte, heb het van softijs gekregen...
heb het ook eens gehad, steken in mijn maag en heel droge keel, daarom moest ik heel veel drinken. ik moest overgeven en diarree, was echt niet fijn ik zat in de (laatste) trein daarna nog 3 dagen op bed gelegen.
ik denk dat het heerst ik heb vamorgen de longen uit me lijf gekotst verschrikkelijk heb er een zere strot van... en nu komt het er van onder uit.. heb de heletijd flinke krampen dat vind ik nog het vervelends.. dst kotsen ben ik nu wel gewent door de zwangerschap maar het blijft iets wat toch niet leuk is xxxx nukie
Heb het een keer in Parijs gehad. We waren uit eten geweest en ik had Lasagna op. Lagen om 11. 00 uur ongeveer op bed en een paar uur later al werd ik kotsberoerd wakker en heb de hele nacht en de daaropvolgende dag alleen maar gespuugd en diarree. Kon alleen maar stil liggen en hield niets binnen. Was echt verschrikkelijk. Overigens de nacht erop redelijk kunnen slapen en de dag erna was het over.
Heb het trouwens ook 1 keer gehad na het eten van een Big Mac menu bij de Mc.Donalds. Toen ik mijn menu'tje op had lag het me gelijk al zo zwaar op de maag. Paar uurtjes later was ik flink de klos. Wist niet welke kant ik eerst leeg moest laten lopen whahaha... De hele avond en nacht op de pot doorgebracht. Gelukkig ging het de volgende dag al een stuk beter. Heb daarna jaaaaaaaaren geen Mc.Donalds meer gegeten, tot mijn eerste zwangerschap Zware verslaving aan jawel... de Big Mac! Whahahaha...
Hier ook een keer voedselvergifting gehad. Kwam er aan beide kanten uit, op een gegeven moment zelfs met bloed erbij. Hij ha geweest en die kon verder niet echt iets doen alleen vaststellen dat het voedselvergiftiging was. Paar dagen goed uitzieken was zijn antwoord, na een dag of 3 was ik er weer bovenop.
Ik had het een keer na een broodje frikandel speciaal op een kerstmarkt. Had last van diarree en overgeven, voor mijn gevoel ook koorts en koude rillingen, en heb bijna de hele nacht op de wc doorgebracht. De volgende dag zijn we snel naar huis gegaan, want voelde me nog steeds flauwtjes.