Vooral niet tot weinig schoonmaak middel gebruiken en zorgen dat je de dweil heel goed uitwringt Leifheit ik heb nu deze dweil die je op de voorpagina ziet ik zou echt niet meer zonder kunnen!
Bij mij zie het ook, en het minste ziek ik het met Citronella reiniger Kan je voor een 1 euro ofzo bij de action halen Bij de rest vande schoonmaakmiddelen zie je altijd een witte waas..of de voetstappen van honden en katten
en nog iets. ik kocht deze pergo vloer en mocht alleen schoonmaken met lauwwater en pergo reiniger en ik had een sprayflacon voor vlekken. nou ook dat hielp niets. ook zeggen ze schoonmaakazijn in je water tegen het kalk.
dweilen niet moeilijk? wil je mij even uitleggen hoe het komt dat mijn vloer nu na het dweilen met vloerreiniger meer plakt dan voor het dweilen en er dus appelsap lag? :x
wij hebben laminaat reiniger van HG en dweil met een soort van swiffer heel de kamer. heb een speciale swifferdoek voor laminaat die je gewoon bij de blokker ofzo kunt halen. deze laat echt geen strepen achter . je moet hem goed uitwringen
Hey Sharon, de dettol die jij gebruikt voor de vloer, ruikt die hetzelfde als de handzeep van dettol? Als dat zo is, dan gebruik ik lieverd iets anders want ik ga over mijn nek van de lucht. Ik was mijn handen tegenwoordig weer met een gewoon zeepje
Wij hebben dit ook wel eens wij dweilen dan gewoon een paar keer alleen met water. (wij dweilen iedere dag). Dus een aantal dagen alleen met water en het is klaar.
Ja, dat hebben wij dus ook vaak.... We gebruiken de laminaatreiniger van Pledge.... Plakt idd behoorlijk. Misschien dat ik te veel gebruik....??!!
Ik wilde net zo'n ding gaan aanschaffen. Welke zou goed zijn, ook om andere dingen mee te reinigen. En zou Karcher (veel) beter zijn dan Dirt Devil?
Heb gister pledge laminaatreiniger gebruikt met lauwwarm water en het leek wel iets beter op te drogen dan normaal. ik ga maar even op deze voet verder. Dat leifheit ding lijkt me ook wel handig trouwens!!!!