Ik kan niet dweilen :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama81, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Vooral niet tot weinig schoonmaak middel gebruiken :) en zorgen dat je de dweil heel goed uitwringt
    Leifheit
    ik heb nu deze dweil die je op de voorpagina ziet ik zou echt niet meer zonder kunnen!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bij mij zie het ook, en het minste ziek ik het met Citronella reiniger
    Kan je voor een 1 euro ofzo bij de action halen
    Bij de rest vande schoonmaakmiddelen zie je altijd een witte waas..of de voetstappen van honden en katten

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een handig ding joh! :D
    Echt super!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en nog iets.
    ik kocht deze pergo vloer en mocht alleen schoonmaken met lauwwater en pergo reiniger en ik had een sprayflacon voor vlekken.
    nou ook dat hielp niets.
    ook zeggen ze schoonmaakazijn in je water tegen het kalk.

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dweilen niet moeilijk? wil je mij even uitleggen hoe het komt dat mijn vloer nu na het dweilen met vloerreiniger meer plakt dan voor het dweilen en er dus appelsap lag? :x

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben laminaat reiniger van HG en dweil met een soort van swiffer heel de kamer. heb een speciale swifferdoek voor laminaat die je gewoon bij de blokker ofzo kunt halen. deze laat echt geen strepen achter :). je moet hem goed uitwringen

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Sharon, de dettol die jij gebruikt voor de vloer, ruikt die hetzelfde als de handzeep van dettol? Als dat zo is, dan gebruik ik lieverd iets anders want ik ga over mijn nek van de lucht. Ik was mijn handen tegenwoordig weer met een gewoon zeepje ;)

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit ook wel eens wij dweilen dan gewoon een paar keer alleen met water. (wij dweilen iedere dag). Dus een aantal dagen alleen met water en het is klaar.

9. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja, dat hebben wij dus ook vaak.... We gebruiken de laminaatreiniger van Pledge.... Plakt idd behoorlijk. Misschien dat ik te veel gebruik....??!!

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik wilde net zo'n ding gaan aanschaffen. Welke zou goed zijn, ook om andere dingen mee te reinigen. En zou Karcher (veel) beter zijn dan Dirt Devil? :(:(:(

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Heb gister pledge laminaatreiniger gebruikt met lauwwarm water en het leek wel iets beter op te drogen dan normaal. ik ga maar even op deze voet verder. Dat leifheit ding lijkt me ook wel handig trouwens!!!!

Deel Deze Pagina