Zwanger na 6 miskramen.. Nu toch weer onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Prinsesje53, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje53

4 feb 2014
    33
    0
    0
    Na 6 miskramen weer zwanger, ben na mijn vorige miskraam niet meer ongesteld geweest en gelijk zwanger geraakt.

Heb een echo gehad was toen 6 weken en 1 dag. Een kloppend hartje gezien, maar dat was bij mijn laatste miskraam nog te zien tot 8 weken en 1 dag.

Ben nu toch weer onzeker, kan er niet eens echt blij mee zijn.
    Ik ben qua duur ook terug gezegd, dacht zelf bijna 7 weken te zijn ben 4/5 dagen terug gezet.

:(:( zou het nu toch eindelijk een keer goed zitten:(:(

2. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey princesje, toch gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal niet gek dat je onzeker ben, kan ik me heel goed voorstellen. Ik vind het ontzettend naar voor je dat je nu niet op je roze wolk kan zitten. Ik heb helaas geen advies voor maar wilde je in ieder geval wel heel veel sterkte wensen!

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    In ieder geval gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap, hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie over ca. 8 maanden een gezond kindje in jullie armen!

4. Prinsesje53

4 feb 2014
    33
    0
    0
    Dank jullie wel!
    En grappig MCR wij lopen ongeveer gelijk, als alles goed blijft gaan bij mij dan. Ik ben als het goed is nu 6 weken en 3 dagen.

5. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad wel grappig. Wanneer heb jij je volgende echo? Ik heb de eerste volgende week vrijdag. En heb je al zwangerschapskwaaltjes?

6. Prinsesje53

4 feb 2014
    33
    0
    0
    Ik mag aankomende dinsdag terug, maar ga denk ik afbellen omdat ik het te snel vind.

Dan heb ik die maandag erna nog een echo.

Ik heb al zeker een week last van misselijkheid en al 2/3 weken dat ik constant door moet plassen..
    Daarom dacht ik ook dat ik verder was, had 26 feb al een positieve test.
    Dat betekend dat ik 5 dagen voor dat ik 4 weken was echt al een duidelijk positieve test had met een test van de apotheek die normaal pas posi test met je nod..

Daarom vertrouw ik het niet helemaal...

7. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Gefeliciteerd! snap je onzekerheid, maar een kloppend hartje is toch geweldig?! geniet ervan!

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat je niet kan genieten.
    Dat kan ik ook niet. Onze teller staat inmiddels ook op 5 miskramen en 1 doodgeboorte. Gelukkig hebben wij daarnaast een heel lief ventje. Dus het kan wel!

Ik probeer me er doorheen te slepen. Ik heb ook de eerste positieve test op 26 februari gehad, maar mijn NOD was pas op 1 maart. Je kunt dus best al wel vroeg positief testen. Ik duim voor je dat alles goed komt.

Heb je al onderzoeken gehad naar je herhaalde miskramen?

9. Prinsesje53

4 feb 2014
    33
    0
    0
    Een kloppend hartje zegt voor mij niks.. Voordat ik zwanger raakte van deze heb ik een miskraam gehad met 6 weken en 8 weken en 1 dag prachtig kloppend hartje.. Met 8 weken en 3 dagen gestopt..

Ik heb bloed laten prikken kwam er alleen later achter dat ik zwanger was, dus die uitslagen zijn niet meer goed.

Oke, ja t kan ook wel maar toch genieten kan ik niet. Ik heb 2 gezonde kindjes daarna 6 miskramen..

Doodgeboren kindje is wel echt heel erg.. Heeft me tante ook gehad 2 pff dat lijkt mij nog 100x erger dan een miskraam hoop ook echt dat je het nooit meer hoeft mee te maken! Wat verschrikkelijk zeg..

Heb jij onderzoeken gehad?

Deel Deze Pagina