hallo allemaal, ik ben vandaag 29 weken zwanger,en sinds vorige week heb ik totaal geen behoefte meer aan warm eten. ben niet misselijk ofzo,alleen warm eten smaakt niet. vlees at ik al minder,maar de rest hoeft ook niet voor mij. brood smaakt wel goed,maar ja,dat kan ik natuurlijk niet de hele dag eten. heb al mijn favourite maaltijden gemaakt,en dan eet ik wel een beetje,maar toch te weinig. ik slik wel vitamines voor de zwangerschap,maar heb toch het idee dat ik niet voldoende binnen krijg. zijn er meer dames die dit ook hebben?? groetjes petra
Ik heb al de hele zwangerschap geen zin meer in warm eten, en ik denk dat het alleen maar erger word, zodra het weer lekker weer gaat worden haha.. 's Avonds bij het warm eten, dan eet ik denk ik 1/4 bord leeg, meer hoef ik daarna echt niet.. Boterhammen kunnen er niet genoeg zijn op een dag, ik eet makkelijk 8 tot 10 boterhammen weg per dag. Ach, zolang als dat ik mezelf goed voel, zal het allemaal wel geen kwaad kunnen denk ik dan..
Tis normaal dat je geen eetlust heb.. Tijdens me hele zwangerschap eet ik haast geen warme maaltijden.. Weleens maar niet elke dag! En als ik eet, dan eet ik ook maar 1/4 bord leeg. Vlees eet ik nu helemaal niet meer terwijl ik er gek op was.. Doordat ik ook nu angst heb voor maagzuur wat ik nu op het einde alleen maar heb, eet ik alleen brood met chocopasta! Je beeb krijgt voldoende binnen dus daar hoef je geen zorgen over te gaan maken ... Zolang je je goed voelt, is het prima
ik voel me verder ook goed. in het begin was ik erg misselijk,na de 12 weken ging het beter,en luste ik bijna alles weer,tot vorige week dus... mijn bord gaat ook echt niet leeg nee,maar zolang ik me goed voel,en de beeb lekke rdruk aan het bewegen is,maak ik me geen zorgen... bedankt voor de reactie,groetjes petra
Hier heb ik er ook last van, zowel deze als de vorige zwangerschap. Boterhammen kan ik bergen op en avondeten is minimaal, probeer wel iedere avond fatsoenlijk te eten (wat niet lukt). Ik weet niet of je dagelijks zelf kookt, maar daar komt het grotendeels ook door. Door het koken ruik (en misschien proef) je het eten, waardoor je er met het eten zelf geen zin meer in hebt, het soort van vol gevoel. Hier is dat tenminste wel het geval. En een uur na het avondeten worden er weer boterhammen gemaakt omdat ik dan toch nog honger heb. Het kan iig geen kwaad, zolang je je gewoon lekker voelt.
Heb toen ik zwanger was van Sarah echt 9 maanden lang geen warm eten gewild. Vooral 's avonds ging het er niet in. Ik heb me helemaal scheel gegeten aan salades, rauwe paprika, komkommer etc. zodat ik nog vitamines binnen kreeg
ik kook elke avond zelf ja. mijn mannetje heeft totaal niks met koken,en kan het ook niet,dus doe ik het. en het klopt wat je zegt ja,als je al even achter het fornhuis staat,dan zit je al vol voor je het op tafel hebt staan....
In het begin van de zwangerschap kón ik niets eten, door de misselijkheid, duurde tot zo'n 13 weken. Daarna had ik er trek in, maar de angst om over te geven bleef, dus ik at nog niks. En vanaf de 20 weken leef ik op brood, af en toe wat yoghurt of crackers. Maar tis niet echt een maaltijd te noemen. Voel me verder goed, bloedwaardes zijn prima, energie is nu wat minder ver te zoeken, maar dat is denk ik niet de schuld van het eten, maar op het einde lopen en de baby groeit ook gewoon goed. Dus zou je er niet te veel druk om maken hoor! je kindje pakt wat het nodig heeft, alleen jij kan er hoogstens onder lijden
ik eet ook erg weinig over de hele dag 3 broodjes en 2 aarappeltjes en miss een schepje groente en vlees het ik ook weinig zin in het smaakt me niet maar ik slik wel extra vitamine