Iemand ervaringen met victoria secret bikini's? Hoe zitten ze? Bij je bosten? En billen? Zijn ze in het echt ook zo mooi als op de foto? Weet iemand of ik ze naast de officiële site ook ergens anders goedkoper kan bestellen zodat de verzend kostten niet zo hoog zijn? Vast bedankt.
Ja ze zijn echt zo mooi als op de foto. Ik koop ze altijd als ik jn amerika ben. Ze hebben toen alle maten opgenomen en op basis daarvan kon ik de juiste cupmaten selecteren. Bleek toen dat ik al jaren de verkeerde cupmaat gebruikte.
voor de douane heb je accessoires en achter een gewone winkel (nee niet alles, wel aardig wat heb ik me laten vertellen...)....dus als jullie nog moeten vliegen zeg ik...sla je slag...(moet er niet iemand heel erg nodig van amsterdam naar brussel vliegen voor 19 euro via easyjet en weer terug?)
Als ik namelijk Google lees ik over ene Ingrid die in de VS woond en je vanaf haar de bikini's kan bestellen. Zij vraagt namelijk niet van die absurde hoge verzendkosten. Kan alleen nergens vinden hoe ik bij haar terecht kom
Helaas, hij zit op een gate waar alleen vliegtuigen naar "niet europeesche" bestemmingen vertrekken. Dus een ritje naar Brussel is niet handig. Wel heb ik gelezen dat er ook een winkel komt/is in Londen. Maar het is echt heel erg mooi ondergoed!
Heb geen ervaring met de bikini's maar wel de beha's...helemaal blij mee. Manlief neemt ze mee uit America.. Maar er zit ook een flagshipstore in London sinds een kleine jaartje..maar goed, daar heb je niet zo veel aan. Verzendkosten inderdaad belachelijk hoog vanuit de US... Charlie