Ogen laten laseren

Discussie in 'De lounge' gestart door aardbei1707, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ik zit eraan te denken om me ogen te laten laseren, maar geen idee waar ik dit het beste kan doen.

Iemand ervaring met bepaalde klinieken? en hoeveel waren jullie in totaal kwijt eraan?

Graag omgeving brabant of rotterdam.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb bij de focuskliniek in Rotterdam lensimplantaten laten zetten. Ze doen daar ook laserbehandelingen enzo. Vond het een erg prettige kliniek. Home - Oogziekenhuis Focuskliniek
    Kan je dus niet helpen aan kosten, die waren bij mij heel anders dan bij laseren :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het lijkt me echt vreselijk eng! Je oog in zo'n knip brrr. Maar wel beter als je natuurlijk geen bril meer op hoeft!

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ja mij ook hoor! Ik wil het eigenlijk al heel lang maar stel het steeds weer uit.

Heb nu lenzen alleen nu het alweer zover dat ik een onstoken oog heb (door vuil aan de lens) en nu zit ik dus weer met me bril op en dat vind ik verschrikkelijk dus nu wil ik er echt iets aan gaan doen!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Daarom ben ik ook heel blij dat ik niet gelaserd ben :) De implant operatie was onder narcose!

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hi Aardbei,

Omdat ik dezelfde klachten had als jij bij het dragen van lenzen, heb ik mijn ogen ook laten laseren in 2011. Ik ben er zo blij mee!! Ik heb het laten doen bij Vision Clinics, tegenwoordig Bergman Clinics in Utrecht.
    Natuurlijk is het eng, als ik het nog eens zou moeten doen zou ik het weer eng vinden, maar het is zo ontzettende de moeite waard! Ik was iets meer dan € 3.000,- euro kwijt. Maar de prijs is afhankelijk van welke behandeling het best aansluit bij jouw ogen. Ze doen gratis een eerste intake met oogmeting.

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Oke dank je wel voor je reactie! Vision Clinics heb ik al vaker van gehoord! Was de behandeling pijnlijk?

8. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb het in belgie (antwerpen) laten doen nu 11 jaar geleden. was toen 2500 euro voor 2 ogen.
    ben erg tevreden over de kliniek, belgie was toen koploper in de ooglaser technieken en het goedkoopst.
    en vanuit brabant niet zo ver.

het is idd doodengen naderhand kon ik wel janken (niet doen dat doet extra zeer)van de pijn maar ik kon gelijk weer zonder bril op de wekker kijken en had altijd -8 aan beide ogen.

ik ben er superblij mee.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb goed ervaring bij Brinkhorst Eye Center in Zeeland. Hoede voorlichting en screening, operatie is goed uitgevoerd en prima nazorg. Dit is inmiddels wel heel wat jaren geleden hoor!

Ik ben nog steeds blij dat ik het het laten doen!

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Zoals ik hier lees moet ik het dus echt wel laten doen, jullie zijn allemaal nog tevreden :) vind het wel doodeng maar moet het nu echt doen! altijd maar weer een ontstoken oog ben er mooi klaar mee!

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Let wel op dat er op de lange termijn, lees 30+ jaar, nog weinig tot niks over bekend is.
    Je brand door je ogen te laten laseren wel bepaalde cellen weg.

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Nee het was niet pijnlijk hoor, alleen na de tijd branderige ogen, maar daarvoor krijg je allerlei druppels mee. Een dag later is dat weg en kon ik al heel veel zien!

Deel Deze Pagina