Ik zit met een modieus dilemma alle kinderen hebben van die Prenatal kledinghangers in de kast. Ik vind die echt superleuk maar ik merk dat de kleding van onze oudste dochter toch echt te groot wordt voor deze hangers. Nu ben ik gaan speuren voor hangers die iets groter zijn dan die babyhangers maar ik kan niets vinden behalve sites van hobbyisten die ze handmatig maken en die zijn vaak heel duur plus dat ze dan wel lamme handen moeten creëren willen ze de kast van mn dochter vullen Heeft iemand een idee waar ik leuke (liefst roze) hangers kan kopen voor een kind die net wat groter zijn dan de babyhangers maar kleiner dan volwassen kledinghangers? Alvast bedankt!
als eerst gefeliciteerd met de geboorte van je jongste dochter! ik weet geen plek ben ze ook nooit tegen gekomen maar misschien een idee om zelf houten hangers roze te spuiten?
Ja ik zou gewoon normale houten halen en gaan spuiten. Kost nog geen uurtje. Ik zou dat wel gaan voor verf zonder gif er in ( beter voor jezelf en milieu,dat haal ik altijd bij een winkel voor kunstenaarsbenodigdheden)
Dank jullie wel, zelf verfen is uiteraard geen probleem dus houten hangers zijn ook welkom. Zie alleen geen hangers van die maat. Die van de Hema zijn dezelfde maat als de prenatal volgens mij. Die van de IKEA ken ik niet dus daar kan ik nog wel ff gaan kijken. Staan die op de site? Ik kan ze niet vinden namelijk, alleen die volwassen kledinghangers zie ik staan.
Kleerhangers, hangers, kledinghangers - Kerklau Import Garderobehanger paars (Wing), 45 cm Hoigaard Milano Kledinghanger kopen? Bestel vandaag nog! wel duur volgens mij..
klopt dat zijn ook grote. ze zijn wel leuk haha pfff zoiets zou toch makkelijk te vinden moeten zijn? Het is toch logisch dat kleding niet altijd op een baby hanger past...?
En deze dan? Ze zijn wel niet allemaal roze, maar wel groter dan de babyhangers BAGIS Kinderkleerhanger - IKEA
Ja die zijn de goede maat! Alleen hier zitten geen kepingen in zie ik dus jurkjes met spaghetti bandjes zullen er direct afvallen...
Ik heb ze vorig jaar bij de Action gekocht, plastic in verschillende kleurtjes en anders inderdaad Ikea.
Die van Ikea had ik ook maar idd glijd er net zo hard weer af. Heb nu ook van de action maar dan de grijze.. Wat saai maar ja ze zitten toch in de kast Misschien bij xenos? Daar heb ik nu gekleurde babyhangers vandaan. (Gefeli met je kleintje!!!!!!!!)
Ja saai maakt voor mij niet uit, pimp ik ze zelf wel Heeft de action hangers die groter zijn dan de baby hangers en kleiner dan volwassen hangers dan? Ik zat zelf ook te denken om de Xenos eens af te speuren vanmiddag, dat lijkt me ook echt zo'n winkel daarvoor... (dank je wel!!)