ik ben helemaal weg van de quinny, is een goede mooie, en kwalitatief zeer goede wagen. en voor dit geld, zou ik hem zeker niet laten staan. aangezien je 2dehands er bijna hetzelfde voor betaald.
wij zijn afgelopen weekend wezen kijken ( ja we zijn er vroeg bij!!) de verkoper adviseerde ons de Quinny. ( wij twijfelden tussen de quinny freestyle en x-adventure) Omdat die toch wat steviger was. En inderdaad ook duurder, maar bij de x-adventure moest een adaptor set voor de maxi-cosi bij gekocht worden en voor de quinny niet, dat paste altijd. Wij wandelen veel met de hond, in het bos en strand, en dan was de quinny ook steviger. succes met kiezen!!!
Wij hebben voor de eerste gekozen voor een Quinny Freestyle 3XL. Een hele fijne wagen. We gebruiken de wandelwagen nog steeds voor onze dochter van ruim 21 maanden en over ongeveer 7 maanden voor de tweede. Heb absoluut geen spijt, een absolute aanrader!. Ik weet dat het geen Speedi SX is, maar bij ons heeft deze de doorslag gegeven aangezien je de wandelwagen inzet ook naar je toe kunt draaien en dat kan geloof ik bij de Speedi SX niet.
Wij gaan waarschijnlijk voor de X-adventure. Vind hem er soweiso stoerder uitzien als de Quiny en dat met die adpaters voor het opzetten van een maxicosi stelt echt niks voor! ik had dat ook op een website gelezen maar in de Burgerhout werd ons voorgedaan hoe dat werkt nou dat is echt met één simpele handeling erop of af te halen! Bij veel zaken, zoals de Burgerhout, krijg je de adapterset er trouwens gratis bij dus dat zijn ook de kosten niet. Vind het ook een voordeel dat er een supergrote boodschappenmand onder de kar hangt...ik weet niet of het voor alle types van Quiny is maar bij veel zat er geen of maar een heel klein mandje onder. Ook kan de X-adventure heel klein worden opgevouwen en zelf de wielen haal je er met een simpele handeling vanaf als je zou willen.
De quinny is alleen een stukje lichter en dat is in mijn geval toch wel gemakkeijk aangezien ik op 4 hoog woon en geen lift heb. De verkoopster zei ook al dat er voor iedereen een andere kinderwagen geschikt is. Gelukkig maar Je hebt wel gelijk wat betreft het boodschappenmandje.
oh ik vond zelf de X-adventure al erg licht..maar als die andere nog lichter is dan is dat inderdaad in jouw geval waarschijnlijk handiger..zo zie je inderdaad datiedereen zijn eigen redenen heeft.
Nou de score is wel duidelijk hè . Las dat je de Speedi gekocht hebt. Hele goede keuze; heb ikzelf ook gekocht. Welke kleur heb jij. Ik de Olivegreen; is in het echt een legergroene kleur; echt heel gaaf. Silly