Babyfoon met meerdere units. Is dit wat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Female, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Wij hebben nu 1 babyfoon, een hele goede (Philips Avent Dect).
    Deze kun je helaas niet uitbreiden.
    En straks hebben we op 2 verdiepingen kindjes slapen, terwijl wij 's avonds beneden zitten.

Dus ik denk dat we toch een andere babyfoon zullen moeten. Om er nou 2 of 3 naast elkaar te zetten is ook zo wat....

Ik heb deze nu gezien, is niet zo duur en er zitten 3 zenders bij 1 ontvanger, wat voor ons perfect zou zijn.

Babyfoonshop.nl

Iemand ervaring??

Groetjes

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Wij hebben hetzelfde probleem en hebben hetzelfde als jouw overwogen.
    Toch gaan wij voor 2 losse.
    Als er 1 kapot gaat hoef je niet alles te vervangen en als bv. 1 kindje gaat logeren loop je ook niet tegen een probleem aan.

3. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Wij hebben zometeen ook twee kindjes op twee verschillende verdiepingen. Wij hebben ervoor gekozen om twee aparte babyfoons neer te zetten. We wilden namelijk voor onze zoon (die op zolder slaapt) de mogelijkheid hebben om terug te kunnen praten. En die kon ik niet vinden bij een uitbreidingsset. Hoe het bevalt om twee aparte babyfoons te hebben weet ik nog niet, ons tweede kindje verwachten we in augustus.

4. Female

Female Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.
    Losse babyfoons lijkt me niet handig...
    in ons geval moeten we er dan 3 hebben :p
    Onze zoon (oudste) heeft nu geen babyfoon omdat we hem horen. Maar als ie straks naar zolder gaat horen we hem niet meer. Dus moet hij er wel één. ;)

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zat ook met die vraag eigenlijk en ik ben niet eens zwanger.....Ik heb er nu een maar die is echt k.., hoor de bouwvakker van de hoek om 6.00 in de ochtend " jan je kan naar achter hoor met die wagen...."

6. misa

misa Niet meer actief

Ze zijn niet dect volgens mij, dus dan moet je even kijken hoe goed het werkt.

En verder: kun je er niet eentje op een overloop zetten en eentje bij het kindje op zolder? Of werkt dat niet?

7. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi hoi ..

wij hadden ook die alecto en ik was blij dat ik hem eindelijk weer door verkocht had. wat een knommel zeg
    we hadden alles goed ingesteld en hij ging niet eens af als ik met mijn zoon op de kamer kletste .. ik vond het echt een on ding.
    nu heb ik wel 2 babyfoons echt geweldig :D
    wel 2e hands op marktplaats gekocht philips avent met zo'n bolletje..
    wat ik in jullie geval zou doen is 1 op de zolder. en 1 op de overloop of zo en dan op zijn hardste stand zetten ?! tenminste als dat gaat.
    onze overloop in niet heel groot en dat zou wel een uitkomst zijn.

en anders wel gewoon 3 babyfoons en dan als de kids wakker zijn ze gewoon ff opruimen..
    liever 3 babyfoons dan onprettig onder zitten...

Deel Deze Pagina