Hoi allemaal Ik vroeg me gewoon af wat jullie van volgende namen vinden, waar ze jullie aan doen denken of welk beeld je in je hoofd krijgt. En welke vind je dan de mooiste? De namen zijn nogal van een verschillende stijl, maar de ene naam bevalt me, de andere gewoon niet, eender welke stijl de naam is. Namen: - Claudia - Bette - Rikkie
Claudia vind ik wat ordinair maar kan ook komen door een aantal mensen die ik ken met de naam Bette, niet mijn ding ik zou eerder voor betty gaan dan Rikkie, stoer, en mn oud tante maar dat is een tof mens
Claudia : Kan wel, maar niet echt heel leuk voor deze tijd Bette : Lieve meisjesnaam, wel een beetje loom vind ik *schaam* Rikkie : Ontzettend leuk, wel zou ik het schrijven als Rikki!
Claudia: zwaar passé Bette: oma-naam Rikkie: niet mooi + associatie GTST en toevallig heb ik een hekel aan het karakter Rikki in GTST.
ik persoonlijk zal voor geen van de 3 namen gaan, maar dat is voor iedereen anders dus kan je niet echt helpen
claudia, vind ik niet echt een naam voor nu, zie daar een vrouw van 40/50 mee. bette, nog ouderwetser rikkie, gtst associatie
Claudia vind ik, ondanks dat ik een hele leuke Claudia ken, geen leuke naam. Bette vind ik wel leuk. Betty vind ik net iets leuker. Rikkie vind ik wel lekker stoer. Ik kijk geen GTST dus heb ook niet die associatie.
Claudia: nee, veel te ouderwets. Bette: hmm wel leuk, geloof ik. Rikkie: leuk voor een meisje, niet voor een volwassen vrouw.
Iedereen heeft andere associaties met de namen. Als je een naam leuk vindt, ga ervoor! Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden? Voor wat betreft de namen: Claudia was een giga pestkop bij mij op school en later op het hbo was er ook eentje die een echte diva was. Rikkie doet mij meteen denken aan tante Rikie van de Zwarte Cross. (Als je haar niet kent, google maar! ) Bette vind ik eerlijk gezegd ook geen mooie naam, al moet ik wel meteen aan Bette Midler denken... Maar het is echt niet mijn stijl.