Hoihoi, ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik makkelijk kan zien hoeveel kamers er nog beschikbaar zijn en of er bijvoorbeeld al een factuur verstuurd is e.d. Ik heb al een mooi systeem gevonden, maar dat kost 125 per maand en dat vind ik best veel. Wie heeft er ervaring met zo'n systeem en kan me er wat meer over vertellen? Ik vind het niet nodig dat mensen zelf online kunnen reserveren dus dat hoeft er niet bij. alvast bedankt!
correctie: online reserveren is misschien toch wel handig maar dan moet er wel onderscheid te maken zijn tussen gasten.. Sommige gasten krijgen namelijk korting omdat ze ook gebruik maken van andere faciliteiten...
Het gaat voor een hotel oid begrijp ik? Wij maken wel gebruik van een boekingsmodule dat alles automatisch gaat (bezet is rood en niet meer te boeken, automatische mails, prijzen laten zien als ze op bepaalde dagen klikken etc) maar wij hebben geen hotel ofzo. Wij maken er gebruik van via de belangen vereniging en kost ons toch ook wel rond dat bedrag per maand. We hebben een tijdje zelf een boekingsmodule gehad op de website die heeft onze websitebouwer toen gemaakt. Heel simpel was dat uitgevoerd maar werkte wel (hebben een wordpress site geloof ik)
bedankt! Ezeefrontdesk ziet er inderdaad goed uit, maar is iets te ingewikkeld aan te passen aan ons bedrijf. Wegens herkenbaarheid wil ik niet zeggen wat voor bedrijf we hebben Het komt namelijk niet zoveel voor, maar het is dus geen hotel.
je kunt het nog het beste vergelijken met een camping met 2 verschillende soort accommodaties en dagrecreatie. De mensen die gebruik maken van de dagrecreatie krijgen korting op een nachtverblijf. Het moet ook mogelijk zijn om de prijs aan te passen aan het aantal personen.
Je mag me ook pb doen. Onze boekingsmodule is ook niks met hotel oid. Maar weet zo niet of je er wat aan hebt en ivm de herkenbaarheid inderdaad ook niet alles hier neerzetten.