Vind die van Clic in taupe kleur het mooiste! En ook meest makkelijk te combineren denk ik. Waar ik zelf op lette toen ik sneakers voor mijn dochter kocht was of er ook een rits aan de binnenkant zat. Erg onhandig wanneer die er niet in zit. Succes met kiezen!
Ik zou nummer 4,6&7 af laten vallen, maar daar heb je nog niks aan Vind die overblijven veel stoerder!!
De Beige Clic (met de kleine bloemetjes) met stip op 1! Die andere Clic schoentjes vind ik niks met één zo'n grote uitstekende bloem, raar gezicht. En hoewel ik normaal wel een fan ben van o.a. Shoesme, vind ik de overige schoenen op de plaatjes er nogal 'cheapo' uitzien.
T ligt ook aan de voetjes van je dochter, muyters en braqueez vallen breed en clic en shoesme zijn normaal tot smal. Misschien maakt dat je keus al wat makkelijker
Dank voor alle reacties . Ik heb inmiddels besloten dat ik sowieso niet voor de saaie schoenen ga. Dus de Clics vallen af. Ik houd toch meer van lekker kleurrijk en opvallend .
Haha inderdaad heel lastig! Ze zijn allemaal heel mooi. Maar ik vind de eerste en 3e het leukst eigelijk. Ik ga die site gelijk bookmarken voor als ik schoentjes nodig heb voor m'n dochtertje
Ik vind die eerste wel erg leuk! Maar ook de laatste wel, de enelaatste, en die met die grote bloem. Haha heb je niet veel aan he..!