Geld terug miss etam

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Nu miss etam failliet is verklaard en er gewacht wordt of er wel of geen overname volgt, vraag ik mij af of je je geld nog wel terug krijgt als je iets retour stuurt.

Volgens de klantenservice is dit nog wel het geval en ook volgens de site van miss etam, maar toch twijfel ik...
    Iemand ervaring hiermee?
    Ik heb ongeveer een week geleden een pakje retour gestuurd en nog niks ontvangen (bevestiging van retour bijvoorbeeld).

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De winkels blijven voorlopig gewoon open las ik dus ik neem aan van wel!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was er vandaag en mij werd verteld dat ik voorlopig niks retour mocht geven/sturen vanwege de onduidelijkheid van het faillissement.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    op de website van miss etam staat het volgende:
    Kan ik mijn aankoop nog retourneren?

Antwoord:
    Artikelen die gedurende de faillissements periode via de website zijn gekocht, kunnen tot 14 dagen na levering worden geretourneerd, mits zij ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes er nog aan zitten. aankopen in de winkel kunnen alleen worden geruild tegen hetzelfde artikel in een andere maat of kleur.

En dat klopt ook. Drie weken terug wilde ik een broek kopen, maar twijfelde nog een beetje. Ik ging afrekenen en bij de kassa deelde men mede dat ik de broek dus niet kon terugbrengen. Ik heb m laten liggen. Online had ik in de sale drie dingen gekocht. Twee ervan vond ik niet mooi in het echt, die heb ik teruggestuurd binnen één week en dat is netjes verrekend.

5. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik heb wat kleding besteld en betaald op de dag waarop ze failliet zijn verklaard, 21 april. Mijn pakket kreeg ik donderdag 23 april en heb toen ook meteen het kledingstuk wat niet in de smaak viel teruggestuurd.

Op vrijdag 24 april kreeg ik al bericht dat ze mijn retourzending hebben ontvangen, en maandag 27 april had ik mijn geld terug.

Misschien komt het omdat mijn aankoop niet onder het faillissement valt (niet vóór datum faillissement besteld). Maar kan je je retourzending wel volgen? Ik zou bellen als je nog niks hebt gehoord.

6. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt het ook retour brengen in een winkel. Kreeg gewoon meteen mijn geld contant terug.
    Maar neem aan dat het per post toch ook gewoon goed moet gaan.

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

En dat kan dus nu niet ivm het faillisement.
    Ik zal zo wel even bellen, want heb ook nog geen bericht dat mijn retour verwerkt is en dat is toch zeker al een week geleden.
    Fijn dat het geld wel gewoon teruggestort wordt. Ik heb mijn bestelling nog voor 21-4 besteld geloof ik :)

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Gister bij de outlet van miss etam geweest.. en daar werd gezegd dat ivm het faillissement geen geld meer terug word gegeven.

9. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Nope een collega van mij had er een broek gekocht en was dezelfde dag al kapot gegaan..
    Terug gebracht maar ze kreeg geen geld niks meer terug!

10. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik zou er maar niet vanuit gaan! Ik heb er zelf bewust niks meer gekocht.

11. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het risico niet nemen... genoeg alternatieven...

12. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hhm welk risico? Ts heeft haar pakketje een week geleden retour gestuurd en tot op heden geen bericht gehad.

Ts is zou idd even bellen. Nu heb je mss nog de kans dat je iets terug krijgt ( je pakketje of je geld retour) als je langer wacht ben ik er bang voor...

Deel Deze Pagina