ik vind ook de eerste het mooiste! ... heb je al eens gekeken op de site van Maternity Clothes & Maternity Evening Wear by Tiffany Rose .... die hebben zulke mooie jurkjes... iedere keer tijdens zwangerschappen zitten kijken.. maar had nooit een jurk nodig...
De 2e want ik heb niks met kant haha. Maar hangt af van de soort bruiloft die jullie hebben. Als alles beetje klassiek is dan zou ik voor de eerste gaan. Als het wat meer casual is dan de tweede.
De eerste. De 2e vind ik een beetje te simpel voor een bruid. Dat kant bij de eerste jurk maakt t wel af vind ik.
Leuk met deze erbij om het helemaal af te maken. Birdcage Veil Ivoor met Pareltjes | Birdcage Veils | Fashion Hair Accessories.nl of een mooie bloem ,Mooie lage pump eronder om het af te maken. goh , als ik mn trouwerij nog eens kon overdoen wist ik het wel
ik vind de 1e het mooiste, maar ik denk dat je over 3 maanden het 2e jurkje nog wel aan kan en het eerste jurkje niet meer. Die van esprit rekt volgens mij lang niet zo mee als die van noppies. En je buik wordt echt nog een stukje groter