Ik vind Aukje echt een hele lieve naam. Is de enige Friese naam die ik mooi vind. Lopke vind ik echt heel raar. Ik zei in m'n hoofd direct "haha flopke, galopke, plopke". Sorry Lobke vind ik dan al beter, hoewel dat nog steeds niet echt mijn smaak is.
Ik heb op Aukje gestemd. Dat vind ik een leuke en lieve naam. Verder nog een paar suggesties: Famke Anne Meike Dieke Josca Elke Geke Jeske Hanke Hiske Silke
Zijn beide niet mijn smaak. Maar zou Lopke niet met een p doen. Dan ga ik voor Aukje. Wat dacht je van Femke?
Knor, wat leuk je hier toch weer tegen te komen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe voel je je??
Heel veel last van rug / bekken klachten al vanaf het begin maar als ik me rustig hou gaat het prima. Niet misselijk geweest enzo dus gewoon rustig doorgaan en dan komt alles goed.
Nog geen andere leuke namen tegengekomen in de suggesties, sommige vind ik wel leuk maar manlief niet. Maar we hebben nog genoeg tijd en misschien word het wel een jongetje.
Nienke en Lobke vind ik wel leuk! Wel met de b! Ik had een Aukje in een van mijn klassen en zij baalde echt van haar naam. Vond ze verschrikkelijk. Overigens ook uit een boerendorp, maar door deze ervaring kijk ik niet leuk op de naam Aukje. Er zaten op deze school ook een Baukje en Joanne. Past ook leuk bij Nienke vind ik!
Ik vind Joanne idd ook erg mooi. Aukje vind ik wel leuk, Lopke echt niet. Doutzen vind ik voor een Friese naam ook ok. Ik heb een collega die Lolkje heet. Apart en uniek
Eefke Silke Als ik Nienke en Aukje achter elkaar uitspreek, struikel ik over m'n tong. Verder wel een leuke naam, hoor. Lopke vind ik niet mooi.