Hoi hoi, Vandaag het hartje voor het eerst gehoord! WAUW; dat is echt alles wat ik kon uitbrengen! En het beebje 'boinkte' ook nog eens.. was een beetje aan het hupsen, net als bij de echo.. haha.. Mannetjelief kon niet mee vanochtend, dus ik vertelde hem het zojuist.. het enige wat hij zei was: "Koop zo'n babygeluiden-luister-ding! Ik wil het vanavond ook kunnen horen".. Dus ik naar de Kijkshop en heb een Angelsounds gekocht! Ben zo benieuwd of ik het hartje zelf ook kan vinden. Hoe kan ik het het beste gebruiken voor een optimaal resultaat? Ik heb trouwens babyolie erbij gekocht..
Wat leuk Bo20 Het lijkt mij ook het leukste gevoel ik hoop dat ik dat ook heeeeeeeeeel snel mag meemaken veel succes met de kleine geniet er lekker van
Super is dat he Bo.. echt leuk! Maar, de Angelsound is idd gewoon een kwestie van wat olie op je buik, ding erop en luisteren maar. Soms moet je even zoeken dus niet schrikken als je het niet (meteen) hoort. Het wordt steeds harder en duidelijker. Veel plezier!
En vooral laag zitten in het begin met de angelsound.. En inderdaad olie werkt beter (geleidt makkelijker) En andere oordopjes in doen ( die je ook bij disc-mans etc. gebruikt), die erbij zitten zijn wel goed, alleen vrij zacht.. Als je andere oordopjes in doet, is het veel sneller te horen ( komt harder door)
Flink wat babyolie smeren en van die echte oordopjes gebruiken! Die koptelefoon die je erbij krijgt is naar mijn mening waardeloos! Ik heb nog steeds erg veel plezier van mijn angelsound
Ja helemaal te gek zo'n ding. Ik heb hem in het begin van onze zwangerschap van mijn vriend gekregen. Wij hebben de angelsound aangesloten via de boxen van de radio. Das echt helemaal geweldig. Dan kun je nl. samen luisteren. Ook wel met discman dopjes maar toch anders. Je kan hem ook superhard zetten zodat de buren kunnen meegenieten.... . Zelf kan ik er nu ook nog van genieten. Wordt wel lastiger omdat hij/ zij wat groter is. Wees idd ook niet bang als je het hartje niet kan vinden heb wel eens een half uur moeten zoeken..... was verstoppertje aan het spelen. Geniet er lekker van Veel liefs Daantjuhhh