ons meisje is nu een goede 8 maanden,ze is altijd een goede slaper geweest maar sinds afgelopen weekend is t ineens nachtbraker nummer 1 geworden . Ze komt 2-3x snachts ineens. Terugleggen werkt niet altijd dus geef ik haar maar een klein flesje 120. Nu heeft ze ook ineens een rode wang dus denk ik aan tandjes boven,onder heeft ze er al twee. (Met de ondertandjes eigenlijk weinig last gehad) Wie o wie kan mij vertellen of dit er bij hoort ? Wij beginnen te twijfelen of t honger is of aandacht of tandjes? Schema is: 6.30 fles 180 9.30 fruit 12.00 1 boterham en fles 150 15.00 fruit 17.00 avondeten (groentes) 18.30 fles 180 en dan naar bed. Ik hoop dat jullie eens met me mee willen denken.
De 8 maanden sprong was hier heel heftig!! Ook kan ze nu last krijgen van verlatingsangst. En natuurlijk de tandjes die door komen. Hoe is ze overdag?
Overdag geen vuiltje aan de lucht,super makkelijk ,ook bij opa en oma. Nemo,was t bij jullie ook zo heftig snachts ?
Ja het was toen ook zo erg snachts, kon er ook zeker 3 keer uit! Het begon met huilen en ging over in krijsen! Ik heb uren met hem beneden gezeten, flesje geven wat jij ook doet wiegen ect.... 2 weken later was het ineens over Ik ging er gewoon in mee!
Herkenbaar zit er nu ook middenin. Hopelijk is de sprong snel voorbij maar het breekt je wel op die gebroken nachten..
Ok echt een sprong dus.. t breekt je idd op,maar moet zeggen dat t wel snel went,de eerste dagen was ik er brakker aan toe. Hopelijk gaat t snel over idd. Dana,jou kleintje wel gezellig overdag?
Hier ook met 8 maanden paar heftige nachten gehad. Wou geen borst, geen bumba.. Gewoon alleen schreeuwen , met niks af te leiden. Bleken toch zijn tandjes te zijn. Simds die een barnsteen ketting om heeft slaapt hij weer lekker door. Nooit in gelooft maar het heeft geholpen, nu is zijn 4 tandje doorgekomen zonder huilen.
Hier ook snachts flink aan het spoken geweest.. Gaat sinds weekje wat beter maar heeft 2 maanden geduurd terwijl hij daarvoor super goed doorsliep.. Ik kon er wel 5 a 6 keer heen per nacht.. Hij heeft nog wel last van verlatingsangst (denk ik) afgelopen nacht was het weer mis namelijk.! Ik ga er nu niet lang meer mee knooien (max half uur) en dan neem ik hem bij ons in bed.. Bij ons in bed sliep meneer vannacht binnen 5 minuten
Noem t toeval of niet,afgelopen nacht heeft ze dus weer aan een stuk doorgeslapen.. 😄😉 Woman,ja snap ik zeker als je anders 6x er heen moet,heerlijk samen slapen. Nu kan t nog
Herkenbaar, hier dochterlief van ruim 7 maanden wil overdag en snachts niet meer slapen. Ze kreeg 4 tandjes tegelijk waar ze geen last van had en nu komt nummer 5 koorts, diaree en niet meer slapen. Denk ook een sprong. Ze word sindsgister snachts echt precies om het uur wakker. Even oppakken wiegen en weer neerleggen. Ik hoop dat het snel overgaat. Vind het zo zielig voor dr. Hiervoor sliep ze van 19 tot half 7.30 ongeveer. Ik hoop niet dat ze ons aan het uittesten is zeg maar. Iemand misschien tips? Gisternacht een extra flesje gegeven ze was boos dat ie op was en helaas een uur later weer wakker sinds een paar weken word ze niet meer ingebakerd wat heel goed ging. Moet ik dr nu juist wel inbakeren?