wie ervaring verwijderen keelamandelen met laser in Haga ziekenhuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door frannie82, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    HagaZiekenhuis van Den Haag

Ik heb veel last van mijn amandelen.
    Geen infecties maar constant vieze stinkende brokken in de kraters en ik wil er vanaf.
    Heb verwijzing voor kno in eigen streekziekenhuis en moet nog hopen dat er wel een indicatie voor is.
    Ik hen er wel degelijk last van letterlijk een brok in mijn keel en ik stink enorm.
    Nu lijkt de behandeling met laseren wel wat.....

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Niet voor een volwassene maar wel voor mijn dochter. Die is 2 weken geleden geopereerd met lasertechniek. En ik moet zeggen, wauw wat een verschil! Het bloedde helemaal niet en ze had ook veel minder pijn (mijn andere dochter is nog op de andere manier geholpen). Het was wel nog wat langer open dan gepland, maar ze heeft daar verder geen last van. Verder stinkt het ook minder, tijdens het 'helen'. Mijn andere dochter stonk namelijk echt onwijs uit haar giegel :) Maar misschien komt dat nog hoor, aangezien het nog niet helemaal geheeld is.

Hoe dan ook, voor mijn dochter was het echt een uitkomst!
    Heel veel succes. Die keelontstekingen en keelstenen zijn vreselijk... :( Hopelijk gaat dit je helpen!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Was ze bij kennis? Ik heb ooit editie NL gezien dat je niet moet kokhalzen enzo.....

Deel Deze Pagina