Niet gelukt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Quechui, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quechui

Quechui Niet meer actief

Tussen 30 juni en 1 juli heeft de eisprong plaatsgevonden en normaal heb ik een cyclus van 33 dagen als ik geen pil gebruik, dus zou mijn nod pas op komende dinsdag zijn.
    Maar zojuist op het toilet verloor ik een bloedpropje en dus ook bloed bij het afvegen... zou dit mijn menstruatie kunnen zijn? Of een late innesteling?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Kan innesteling zijn, maar kan ook gesprongen bloedvaatje zijn
    Afwachten dus

3. Quechui

Quechui Niet meer actief

Ik hoop het...

Hoelang duurt zo'n innesteling? Of iig hoelang kan je bloedverlies hebben? Iemand ervaring hiermee?

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De innesteling vindt plaats tussen 6-10dpo (dpo=days past ovulation). Vanaf 12dpo testen de meeste vrouwen zichtbaar positief, sommigen eerder, sommigen later.
    De gemiddelde LF (luteale fase=periode tussen eisprong en NOD) is 14 dagen.

Als jouw eisprong op 1 juli was, dan zat je gisteren op 8dpo. Midden in de innestelingsperiode dus. En nog te vroeg om te testen. Hoe weet je dat toen de eisprong was?

Sterkte met wachten!

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ja kan late innesteling zijn.

Je hoeft geen bloed te verliezen bij innesteling.
    Ik heb niks gehad en niks gevoeld.

Hopelijk test je vlot positief :)

6. Quechui

Quechui Niet meer actief

Ovulatietest was 30 juni en 1 juli positief. 2 juli niet meer...

Bij mijn voorgaande twee zwangerschappen heb ik dit niet gehad..

We wachten maar even af. Als ik komende woensdag negatief test dan gaan we er maar vanuit dat het de menstruatie was.

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @ts: als je 30 juni en 1 juli je ovulatietest positief was, dan is je eisprong binnen 24-48 uur daarna. Dus denk dat je nod dan nog ietsje later is dan je nu inschat. Succes!

8. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn. Een adertje dat springt tijdens de innesteling.
    Menstruatie lijkt me wat vroeg.
    Ik zou proberen van rustig af te wachten. Mijn NOD is 15 juli en ik ga pas testen als ik 4 dagen overtijd ben om teleurstellingen te vermijden.
    Want dat gekke vrouwenlichaam kan je soms echt gek maken :)
    Wel zwanger, niet zwanger, wel zwanger, niet zwanger, het zendt allerlei signalen uit en je wordt er maar niet wijs uit.
    Ik duim alvast voor je

9. Quechui

Quechui Niet meer actief

Dankjewel allemaal. Toch denk ik dat het mijn menstruatie is... qua hoeveelheid bloedverlies is het gelijk. Pff we wachten maar af.

Deel Deze Pagina