hey hey De vroedvrouw zei vandaag dat ik al 2cm ontsluiting heb. Welke zwangere vrouwen hebben dit ook gehad en wanneer ben je dan bevallen groetjes
Och meid, niet om je te ontmoedigen maar ik heb wel 5 weken zo rondgelopen nog. Ik denk niet dat het te voorspellen is wanneer het doorzet. Ik ben toen flink gaan lopen
kan je weinig van zeggen denk ik, zal per persoon verschillend zijn. ik zou wel denken van yes die 2cm heb ik vast binnen! kan je maar gehad hebben! joyce
Zo uit mijn hoofd schat ik daar 3 weken mee rondgelopen te hebben. Daarna nog een strippoging gehad die nergens op uit liep en met bijna 42 weken ingeleid. (Ik weet 't dit is niet wat je wilt horen )
als er ontsluiting is is dan de kans op infectie niet groter? dat stel ik me dan zo voor als je zo nog een paar weken moet rondlopen.
@Yinte: Zolang je vliezen niet gebroken zijn is er niets aan het handje. Die beschermen je kleintje wel hoor! Als je vliezen wel zijn gebroken moet je (geloof ik) binnen 48 uur bevallen zijn... (als je mag bevallen, anders proberen ze het te rekken he) Liefs P.s. ik heb bij de 1e ook weken met een paar cm onsluiting rondgelopen. Bij de 2e niet. Het wil weinig zeggen vrees ik...
Hoiii, Vandaag bij de vk en ik had ook 2 cm ontsluiting...en ze hebben mij gestript...HELAAS zet het niet door....hopelijk duurt het niet meer zo lang!
Bij gebroken vliezen mag je nog 24 (soms 36) uur thuis bevallen, anders word het ziekenhuis. Na 24 uur mocht ik nog 24 uur thuis wachten. Daarna is er een afspraak gemaakt voor inleiden. Al met al ben ik 68 uur na gebroken vliezen bevallen. Ik hoop dat je strippoging aanslaat.
heb vanaf week 33 met 2cm ontsluiting gelopen en ben uit eindelijk na 2 weken voorweeen 2 weken te voreg bevallen dus hoeft niks te zeggen
Hi, Ik heb met 29 weken vanwege regelmatige harde buiken in het ziekenhuis gelegen. Blaasontsteking was de oorzaak van de harde buiken, echter na een inwendig onderzoek thuis werd me verteld dat ik al 1 cm onsluiting had en werd er rekening gehouden met het feit dat ik misschien wel gestart was met bevallen. Later in het ziekenhuis werd me verteld dat er veel vrouwen de zwangerschap al beginnen met wat ontsluiting. Bij niemand wordt dit vanaf het begin gecontroleerd, dus je weer niet of het al was of dat het komt doordat je bijna zover bent om te gaan bevallen. Later ben ik met 40 weken gestript en toen had ik 2 cm. Helaas hielp het strippen niet. Een week later weer gestript en toen had ik 4 cm. Die nacht is het begonnen en 's morgens hield ik mijn keine kerel in mijn armen. Dus je zult misschien nog even geduld moeten hebben. Heel veel sterkte met de bevalling en dan lekker genieten! XX
Hier bij 37w 1cm, bij 38 w 2cm en bevallen op precies 39 wk... Je ziet het is bij iedereen verschillend, dus gewoon afwachten!
hoi hoi vandaag ben ik bij de vroedvrouw geweest e n heb nu 4 cm ontsluiting. Ook heb ik vandaag last van menstruatie buikpijn Maar door mijn hoge bloeddruk gaan ze het vrijdag inleiden. De dokter zei wel dat het vanavond of morgen ook wel al kan gebeuren. dus spannend Heeft er hier iemand ervaring met inleiden
Ik heb met 32 weken kort wat weeen gehad en zat daarna op 1 a 2 centimeter ontsluiting. Met 41 weken bleken dat er 5 te zijn en toen ben ik ook ingeleid. Dat kan op verschillende manieren. Bij mij zijn de vliezen gewoon gebroken, waarna de weeen (als je al ontsluiting hebt) vanzelf op gang komen. Maar als ik dit zo lees denk ik dat je vrijdag al een babytje in je armen hebt..
Nou vraag ik me af, voel je iets van die ontsluiting? Ik kom nl. net uit de douche en toen ik me daar beneden aan het wassen was voelde het anders, zachter en nou ja, groter ook wel denk ik. Iemand enig idee?
heb je echt met je vingers helemaal ver in je vagina gezeten? om het te kunnen voelen moeten de gyn of vk. bijna met hun hele hand naar binnen.. misschien geeft je dat een indicatie of je dat gevoeld heb.. Ik zou er zelf trouwens niet baar voelen, maar dat komt misschien omdat bij mij alles zo dicht mogenlijk moet blijven nu. Ik heb ook al 3 weken 1 cm. ontsluiting.. bij mij verwachten ze beeb wel eerder maar dat komt omdat het blijft rommelen, heb dus ook bedrust.
nee zover ben ik niet naarbinnen gegaan. Ik laat 't maar met rust verder. Volgende week weer naar de vk dan kaart ik 't wel even aan.