Dat is wel jammer dat ze zo makkelijk zijn, gelukkig heb ik dat met mijn verloskundige niet en ze zijn met alles heel vroeg bij, voor mij een geruststelling...
Das toch best hoog dacht ik zo ja... Bij mijn dochter had ik altijd bloedruk van 120/70 en de laatste keer toen bij de gyn had ik 130/80 en 's avonds begonnen de weeen.
toen ik de vorige keer 140/85 had (normaal 120/80) moest ik urine inleveren om op eiwit te controleren. en nu controleren ze het voor de zekerheid elke week. al zouden ze maar even controleren, dan ben je tenminste weer gerust gesteld, dat hoort bij hun beroep zou je zeggen. ik geloof ook wel dat er veel mensen voor niks naar de verloskundige bellen, maar het gaat dan ook wel over de gezondheid van je kindje en van jezelf. zo vaak ben je niet zwanger, dat je alle kwaaltjes en dingen weet.
ja het wachten is echt afschuwelijk... nou heb ik sinds gisteren avond wel heel veel harde buiken maar goed daar gebeurt denk ik toch niets mee en heel even een soort van weeen denk ik die om de 10 minuten kwamen maar die hebben maar een half uurtje geduurd....dus heb je ook niets aan zeg maar
pff jeetje schiet ook niet echt op ik ken het, ik ben nu zelf 3 dagen overtijd en ben het echt beu ik slaap niet meer heb last van harde buiken maar doet geen pijn heb ze om de 5 min en wel een minuut lang.. geen idee wat ik ermee moet.. moet steeds naar het ziekenhuis voor ctg scan omdat ik de kleine meid niet meer voel maar alles is goed zeggen ze.. waarom helpen ze me niet gewoon? er gaan allemaal enge gedachtens door me heen (omdat ik een doodgeboren zus heb) maar idereen maar zeggen ja het leven word minder hoe dichter je er bij komt nog even volhouden hoor.. ja noormaal beweegd de kleine meid wel de hele dag door.. en nu soms hellemaal niet of maar 2 keer een schop van mij mag het nu echt wel komen:S
ja ik ken je gevoel...alleen ben ik nog niet overtijd.. wel jammer hoor dat het 9 maanden duurd voor je zo`n klein hummeltje vast kan houden ik krijg sinds kort ook elke dag smsjes met de vraag of het er al is...en als ik dan stuur nee hij is er nog niet dan is het inderdaad oow nog even volhouden! en ja die harde buiken doen bij mij ook geen pijn is alleen vervelend omdat me buik dan zo strak gespannen staat! heel irritant..maar we zullen deze laatste loodjes toch moeten dragen want ze doen niet echt veel als je aangeeft ergens last van te hebben...
ze doen hellemaal niks meer nee, in het ziekenhuis zeiden ze ja woensdag en vrijdag moet je weer terug komen doen we weer een hartfilmpje dus ik bellen naar de vk om het door te geven zeggen ze huh o waarom dat dan is toch niet nodig? dus ja wat is er aan de hand waarom moet ik nog terug komen als ze zeggen dat alles goed is? pfff meiden wees blij dat je nog niet overtijd ben dan duurd een dag pas lang het is nu echt niet meer leuk.. vanavond moet k weer naar de verloskundige voor de laatste keer nou ben benieuwd wat ze zeggen.. ik had gister al wel 1cm ontsluiting zijden ze nou kom maar op met die weeen haha. en slapen jullie ook zo slecht? of net als mij hellemaal niet en het lopen dat zo een pijn doet :S hebben we nog een hond ook die ik moet uitlaten en altijd maar trekt omdat hij nog zo jong is (net zo oud als de baby in de buik haha) het schiet allemaal niet echt op.
ooow meid alsjeblieft begin niet over het slapen! nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vannacht redelijk heb geslapen op een uurtje na dan maar toen had ik opeens last van maagzuur! maar het is wel elke nacht zo ver dat ik bijvoorbeeld van 2 tot 4 beneden zit omdat ik klaar wakker ben of ik opeens last van me buik rug of benen krijg en dus niet meer in bed kan blijven liggen.. en ja het lopen doet bij mij ook echt pijn vooral me bekken doen dan pijn!maar zelfs daar doen ze niets meer maar wel een beetje raar dat je verloskundige vraagt waarom je terug moet komen! echt heel raar je gaat er vanuit dat hun weten wat er aan de hand is... bij jou hebben ze tenminste al gekeken of je ontsluiting hebt bij mij nog niet eens...
ja in het ziekhuis hebben ze daar naar gekeken de verloskundige niet hoor :-s maar erg raar want die man zij nou even inwendig onderzoek doen en ik ben je nu iets van een soort van aan het strippen? ja wat ben je dan aan het doen aan het strippen of niet.. maar het deej ontiegelijk veel pijn heb de rest van de dag niet meer kunnen lopen en bloede ook.. en toen vertelde hij dat ik al 1 cm ontsluiting heb. maar zat er niet bij met me hoofd andershad ik het wel gevraagd wat ben je nou aan het doen ben je me nu aan het strippen of wat?...
:O een soort van aan het strippen?!? is toch wel handig als ze even vertellen wat ze aan het doen zijn althans dat lijkt mij hoor... maar het duurd volgens mij ook echt lang voor je die centimeters ontsluiting hebt...
ja volgens mij ook. maar heb er niks van gevoeld en volgens mij merk je daar wel iets van?. de harde buiken doen ook geen pijn het is wel vervelend maar voel geen pijn haha is het bij jou ook de eerst.? bij mij wel..
ja bij ons is het ook de eerste... begin toch echt wel benieuwd te worden naar het kleine mannetje.. en ja die harde buiken zijn inderdaad vervelend...ik hoop voor jou dat die van jou bijna komt want ze zeggen dat de eerste altijd te laat is dus wie weet zit het er snel aan te komen
ik hoop het wel.. ik zal het hier laten weten wanneer de kleine meid er is mijn man en ik zijn zo benieuwd naar hoe ze der uitziet.. en willen aan iedereen trots vertellen dat we papa en mama zijn en de naam vertellen:d.. nou ik ga nog es een beetje opruimen en schoonmaken eerst even eten haha.. tis al half 1.. nou ben benieuwd wanneer bij jullie de kleine er is houden elkaar op de hoogte en suc6 met de laadste loodjes xxx
ja dat komt goed...wil ons mannetje ook aan iedereen laten zien en inderdaad de naam vertellen maar goed zodra onze kleine er is word je op de hoogte gesteld...ben ook benieuwd wanneer die van jullie komt... liefs